آماده شدن برای بازی در آمریکا را آغاز کردم/ از تصمیم سرمربی تیم ملی برای رویارویی با تیلور تبعیت می کنم.

ساعت: 13:14
تاریخ انتشار: 1400/08/20
کد خبر: 1783456

انجام اسکن واقعی در فدراسیون کشتی؛

مراسم فدراسیون مومن کشتی با حضور قهرمانان کشتی کشور برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مراسم ایمان به یاری فدراسیون کشتی و مهر مهدوی صبح امروز (پنجشنبه 20 آبان) با حضور جمعی از مسئولان فدراسیون و قهرمانان کشتی قهرمانی جهان 2020 و 2021 توکیو در خانه کشتی شهید صدرزاده برگزار شد. در نروژ.

حسن یزدانی قهرمان کشتی جهان و المپیک درباره این مراسم گفت: ما به عنوان خدمتگزاران این کشور در تلاش هستیم تا برای افراد نیازمند قدمی رو به جلو برداریم و به این موضوع افتخار می کنیم. خوشحالم که این طرح ها می تواند به هموطنانمان در این شرایط کمک کند. فدراسیون کشتی توانسته این کمک ها را انجام دهد و امیدواریم این گونه برنامه ها ادامه داشته باشد.

f0218536 7726 4201 8d52 4c2cd08fc231 خبر خاکستری

یزدانی درباره آغاز تمرینات این رقابت ها در آمریکا گفت: از دیروز تمرین را آغاز کردم و راحت تر تمرین می کنم. ترومای کوچکی هم دارم که با فیزیوتراپی قابل درمان است تا بتوانم بدون مشکل به صورت حرفه ای تمرین کنم.

قهرمان کشتی جهان گفت: در جام جهانی از ناحیه همسترینگ دچار مشکل شدم و مدتی طول می کشد تا آماده شوم.

قهرمان کشتی المپیک به مبارزه دیگر با دیوید تیلور اذعان کرد: باید ببینم مربیان چه تصمیمی می گیرند و هر چه مربی تصمیم بگیرد من اطاعت می کنم.

یزدانی درباره حضور در لیگ برتر نیز گفت: هنوز تصمیمی نگرفته ام.

محمدرضا گرایی قهرمان کشتی جهان و المپیک نیز در این خصوص گفت: امیدوارم این حرکت واقعی کمک و انسان دوستانه ادامه داشته باشد. این وظیفه ما به عنوان مبارز است که چنین حرکاتی را انجام دهیم.

امیرحسین زارع قهرمان کشتی جهان ادامه داد: امیدوارم الگوی خوبی برای عزیزانی باشید که دست به دست هم می دهند. ما هم تمام تلاش خود را می کنیم و سعی می کنیم در عرصه بین المللی مردم را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید