امیدوارم دخالت های خارج از جامعه فوتبال متوقف شود / همه از تصمیم جلسه تبعیت کنند


ساعت: 11:12
تاریخ انتشار: 91/02/23
کد خبر: 1838432

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: می خواهم عقلانیت در تصمیم گیری ها حاکم شود و از دخالت خارج از جامعه فوتبال دست برداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک درباره آزادی موقت شهاب عزیزی هادم از ریاست فدراسیون فوتبال و مجمع دهم هورداد گفت: این موضوع سختی است. از روز اول به توصیه مشاوران و مدیران تصمیم گرفتیم وارد فوتبال نشویم اما می خواهم عقلانیت در تصمیم گیری ها حاکم شود و از دخالت های خارج از جامعه فوتبال دست برداریم. مجمع فدراسیون تنها مرجع صالحی است که تکلیف فوتبال را تعیین می کند. این امکان پذیر نیست مگر اینکه به فکر عقلانیت و منافع ملی باشیم.

وی افزود: در آستانه اعزام به قطر هستیم. امروز فدراسیون فوتبال به بیشترین آرامش و ثبات مدیریتی نیاز دارد. به همین دلیل من به عنوان عضو کوچکی از خانواده ورزش تقاضا دارم که هر چه سریعتر این جلسه طبق قوانین مصوب فیفا تشکیل شود و همه به تصمیم جلسه عمل کنند. هیچکس دخالت خارجی در فوتبال را نمی پذیرد.

رئیس کمیته ملی المپیک در گفت وگویی درباره برنامه ورزشگاه افزود: اعضای مجمع و مدیران فدراسیون فوتبال افراد شریفی هستند. آنها قهرمانان فوتبال و سرمایه های ملی ما هستند. مردم با فوتبال شادی و نشاط را به خانه های خود می آورند، پس فوتبال باید آرام و پایدار باشد. لازمه این موضوع کنار گذاشتن همه حاشیه ها، جلوگیری از دخالت های خارجی و مدیریت منطقی در چارچوب منافع ملی است تا مجمع تصمیم بگیرد و همه از تصمیم مجمع تبعیت کنند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید