ورزشکاران از سیستم حمایت می کنند و از قوانین کشور تبعیت می کنند


ساعت: 15:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۰
کد خبر: 1902867

رضا نظمی گفت: همه ورزشکاران ما اعم از زن و مرد همراه نظام و انقلاب هستند و هیچ گاه مخالف نظام نیستند زیرا منش و روحیه ورزشکاران این است که قانون را رعایت کنند و مطالبات را از راه های قانونی پیگیری کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا نظمی که دارای مدرک بین المللی از کنفدراسیون فوتبال آسیا و از پیشکسوتان مطرح تیم فوتبال مس کرمان است در گفتگو با را آرمان تاکید کرد: ما مخالف نظام و آرمان های انقلاب را نمی شناسیم. در جامعه ورزش حرفه ای.”

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان مس کرمان با ابراز انزجار از ایجاد هرج و مرج و برهم زدن امنیت کشور گفت: در هر کجای دنیا برای اعتراضات همیشه گفت وگو و راه حل های قانونی وجود دارد.

وی ادامه داد: اعتراضات باید از مجاری قانونی پیگیری شود و به قول خودشان مشغول کار و تخریب اموال عمومی و ایجاد مشکل برای تامین کنندگان امنیت کشور کار درست و اخلاقی نیست.

ناظمی تاکید کرد: کسانی که به شهر و کشور خسارت مالی وارد می کنند و با نیروی انتظامی که وظیفه تامین امنیت و حفظ جان و مال مردم را بر عهده دارند، مورد قبول جامعه نیستند و بی شک بسیاری از جوانان که مورد قبول آنها نیز هستند. تحت تأثیر احساسات خود هستند و نمی دانند مشکل اصلی این حمایت از شورش چیست.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان مس کرمان اذعان داشت: تخریب و آتش زدن اموال عمومی حتی اگر دلیل اعتراض واقعی باشد جایز نیست و فقط اوضاع را بدتر می کند.


بسیاری از مردم تحت تأثیر احساسات به تظاهرکنندگان پیوستند



ناظمی که به عنوان یکی از پیشکسوتان فوتبال استان شناخته می شود، تاکید کرد: بسیاری از جوانان و نوجوانان دهه 80 که وارد میدان اعتراضات شدند، نه تنها شناختی از مشکلات کنونی کشور نداشتند، بلکه تابع احساسات خود بودند.

وی ادامه داد: همه ورزشکاران ما اعم از زن و مرد همراه نظام و انقلاب هستند و هیچ گاه مخالف نظام نیستند زیرا ماهیت و روحیه ورزشکاری، رعایت قانون و پیگیری مطالبات از راه های قانونی است.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان مس کرمان با بیان اینکه اکثریت جامعه ورزش کشور با توسل به ائمه اطهار و الگوگیری از شهدا با رهنمودهای رهبری به فعالیت های ورزشی می پردازند، گفت: همه افراد جامعه ورزش می کنند. ورزشکاران نظام اسلامی و جامعه و قوانین حاکم بر کشور را می پذیرند و هرگز بر ضد کشور قدم نمی گذارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید