ژنرال صفوی: ما تصمیم می گیریم، آمریکایی ها گوش می دهند. آنها هم از برجام تبعیت می کنند

ژنرال صفوی: ما تصمیم می گیریم، آمریکایی ها گوش می دهند.  آنها هم از برجام تبعیت می کنند

روز جدید سرلشکر صفوی با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل برخلاف میل ملت ایران شکست خورده اند، گفت: پیش بینی من این است که آمریکا برجام را بپذیرد. امروز ما تصمیم می گیریم و آمریکایی ها باید گوش کنند.

سرلشکر سید یحیی صفوی رئیس پژوهشکده آموزش و پرورش دفاع مقدس شهید سلیمانی در مراسم افتتاحیه و جشن امضای تاریخ شفاهی خود و کتاب یحیی و همچنین کتاب صوتی همراه آن در سرای اهل قلم گفت: در نمایشگاه کتاب تهران: دمکراتیک و شلوغ ماندن تا آخر و دفاع از ایران اسلامی.

وی با اشاره به صبر زنان و مادران شهدا در دوران دفاع مقدس گفت: اکثر رزمندگان مادران یا همسران خوبی داشتند وگرنه زنده نمی ماندند. خداوند شهدای هشت سال دفاع مقدس را رحمت کند.

سردار صفوی یادآور شد: مردی مانند سردار نائینی 17 بار اثاثیه خود را از جلو جابجا کرد. در عملیات بیت المقدس جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مشترک بودم. 23 روز و شب متوالی جنگ در هوای بسیار گرم رخ داد. جوانان ما نمی دانند هورامشهر چگونه آزاد شد. ملت ما برای غلبه بر این شرایط فعلی به نفع خود مقاومت کرده و همچنان ایستاده است. ما با مقاومت به پیروزی می رسیم.

رئیس پژوهشکده علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی گفت: در سن 70 سالگی با شما صحبت می کنم. تاکنون سه گفتمان سلطه، اصلاح و مقاومت در جهان وجود دارد. گفتمان اول تسخیر قدرت برتر جهان است و از دیدگاه آنها ما ملت مسلمان چاره ای جز جانبداری از غرب نداریم. گفتمان اصلاحات به دنبال ارتقای نظام آموزشی ایران و کشورهای اسلامی و بهبود وضعیت اقتصادی و تعامل مثبت با آمریکاست و می خواهند گفتمان ملی اسلامی ایجاد کنند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در خصوص گفتمان مقاومت گفت: گفتمان مقاومت و انقلاب به دنبال مبارزه با استبداد داخلی و استعمار خارجی است و خواستار تحول اساسی بر اساس اسلام ناب محمدی است. هویت متمدن ما در همه زمینه ها». چهره های شاخص آن ابتدا سبد جمال اسدآبادی، امام خمینی و رهبر معظم انقلاب است که منجر به پیروزی انقلاب، جنگ تحمیلی و گسترش آن به سایر کشورهای اسلامی شد. یکی از عناصر برجسته او سردار سلیمانی بود که 40 سال با اسرائیل و آمریکا روبرو شد.

سرلشکر صفوی گفت: آمریکا و اسرائیل برخلاف میل مردم ایران شکست خورده اند. پیش بینی من این است که آمریکا برجام را بپذیرد. امروز ما تصمیم می گیریم و آمریکایی ها باید گوش کنند. به لطف رهبری، دولت و ملت این شرایط را پشت سر می گذاریم تا اولین قدرت را در غرب آسیا و کشورهای اسلامی ایجاد کنیم.

احمدوند معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در بخشی از این نشست گفت: به عنوان مسئول نمایشگاه کتاب تهران باید بگویم که باعث افتخار ماست که از چنین کتابی در این نمایشگاه رونمایی شد. امیدواریم این کتاب ها بیشتر و بهتر ارائه و مطالعه شود.

وی یادآور شد: این آثار معدنی برای تولید و استخراج جواهرات در حوزه هنری است. باید قدر عزیزانی چون سردار صفوی را دانست.

در پایان این مراسم مرتضی سرهنگی، محمدعلی آکامیرزایی، فیاما ناصحی، رئیس همراه ناشران کتاب صوتی، سپهر ترابی فر، ناشر همراه کتاب صوتی، زهرا اردستانی، همراه نویسنده کتاب و کنسول، حسینی حسینی پلاک ها

دیدگاهتان را بنویسید