دکمه های پیراهن نگهبان را با هیچ چیز عوض نمی کنم + عکس

ساعت: 14:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۱
کد خبر: 1799780

در مراسم تودیع و معارفه استاندار بویراحمد;

جلسه تودیع و تودیع استاندار بویراحمد با حضور مسئولان مختلف کهگیلویه و بویراحمد و اقشار مختلف مردم برگزار شد و در این مراسم بر عدم توجه به مسائل قومیتی و عشیره ای در فرمانداری بویراحمد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، جلسه تودیع استاندار بویراحمد با حضور مسئولین مختلف کهگیلویه و بویراحمد و اقشار مختلف مردم در حکیم جرجانی برگزار شد. تالار دانشگاه علوم پزشکی یاسوج.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در ابتدای این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و همچنین شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: از احمدی فرماندار سابق بویرا تشکر می کنیم. -احمد به خاطر تلاش مجدانه و خالصانه اش.نفوذ و قدرت نفوذ عملی و رفتاری و الگویی برای سایر مدیران بود.

دلشاد با بیان اینکه احمدی استاندار سابق روابط خود و مدیران را با حاکمیت اخلاق تنظیم کرده است، گفت: مهدوی انقلابی، ولایی و جهادگر است و از دل ضعیف و توده مردم برخاسته است. “
وی با بیان اینکه استقبال و بدرقه شده و قصد سنت شکنی داریم، گفت: با نگاهی به سایت ها و روزنامه ها ابتدا از احمدی تقدیر و تشکر کردند و در مرحله بعد شاهد تبریک برای فرمانده جدید بودم.
این مسئول افزود: به عنوان عضوی کوچک در حال انعقاد پیمانی بین مدیران برای توسعه و پیشرفت همه جانبه شهرستان بویراحمد هستم و در کنار شما خواهیم بود.

مجید احمدی، فرماندار سابق بویراحمد نیز گفت که حدود دو سال در کهرمان پرور استان زرخیز خدمت کرده و خوشحال و راضی است. وی بیان کرد: تا زمانی که یک بحران توسط نیروی انتظامی و جمالی نماینده سابق سیاسی اداره می شود و اتفاقات سال های اخیر به دلیل گرانی بنزین رخ نداده است.

احمدی به مشکلات ناشی از ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: در گزارش های امنیتی از هر سه استان یک نفر شناخته شدیم. در حوزه تعیین بخشداران چالش هایی وجود داشت که حل شد.» ما خدمت کردیم.
وی از انتخابات شورا و ریاست جمهوری به عنوان یکی از چالش برانگیزترین انتخابات در شهرستان بویراحمد یاد کرد و گفت: این موضوع به خوبی مدیریت شد. و افزایش نمی یابد و این یکی از سالم ترین انتخابات است، اگر در انتخابات قبلی درگیری و قتل صورت گیرد.
احمدی گفت: دو نفر بعد از انتخابات رد صلاحیت شدند اما مشکل حل شده است.
فرماندار سابق بویراحمد با بیان اینکه بدبختی است که کسی دین خود را به دنیای خود بفروشد و بدتر از آن که دین خود را به دنیای دیگران بفروشد، گفت: ملاک کار ما دستورات رهبری برای خدمت و خدمت است. نتایج خوبی حاصل شده است که منجر به تشکیل جلسات شورای امنیت، کمیسیون تطبیق، جلسات کرونا و افتتاح 27 پروژه عمرانی در سال 1400 و ایجاد 191 شغل، افزایش مالکیت دارایی است که از 123 میلیارد در حال افزایش است. گذشته به 180 میلیارد امسال شهر یاسوج، تعقیب و گریز و جاده از دیگر خدمات است.
احمدی با اشاره به تشکیل اولین جلسه هیات مدیره و حمایت مدیران و اینکه ما پذیرفته ایم که به مردم خدمت کنیم، گفت: اگر کسی ما را می شناسد و کسی که نمی شناسد نباید پاسخگو باشیم.
وی به تصویب موضوعات و موضوعاتی مانند عمران ولسوالی ها و خرید تجهیزات استانی اشاره کرد و گفت: راحیل دارم و بزرگان دین گفته اند که مشی ما باید همان دین ما باشد، من نه اصولگرا هستم و نه اصلاح طلب و اعلام کردند. در اولین جلسه درباره حضورم در روستا، من کاری به اصولگرایی و اصلاح طلبی نداشتم و اعلام کردم که در مسیر احقاق حقوق دیگران و پیگیری مشکلات هستم.
استاندار سابق بویراحمد به شهید سلیمانی گفت اصل نظام و ولایت فقیه اصل است و من به مکتب حاج قاسم سلیمانی نگاه می کنم و حزب الله تنها حزب است. نه به احزاب دیگر.
احمدی با تاکید بر اینکه همیشه به مدیران گفته ام که پست ها و مسئولان را دوست نداشته باشند، گفت: از احمدزاده فرماندار محبوب ارزشی، نماینده شهرستان های بویراحمد و دنا و مارگون و معاون سیاسی کلبا تشکر می کنم که آن را برکنار کردند. مسئولیت من است.”
وی افزود: ولی فقیه حتی ساعت 1 بامداد مشکلات مردم را رصد می کرد و باید قدر این نعمت را دانست و از طرفی آیت الله ملک حسینی نیز از طریق تماس ها پیگیر است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفتند خدا را شاکریم که در حکومت توحیدی و حکومتی که اساس حکومت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف است در استانم خدمت می کنم. برای رشد و شکوفایی خدمت کنند. ما حکومتی داریم که بر دو محور مردم یعنی مردم و مشروعیت استوار است، مردم انتخاب می کنند و این نشانه پذیرش و رکن دموکراسی است و مردم باید بپذیرند که کار تمام شده است، یعنی رئیس جمهور. نمایندگان مجلس، مجلس خبرگان با رای مردم و قبولی آنها انتخاب می شود، از طرفی حکومت از آن خدا و انبیای الهی است، تفاوت حکومت ما با دولت های دیگر، جایگاه خدا و پیامبران الهی است.

علی احمدزاده با بیان اینکه جمع بندی امام این بود که یک عالم شیعه به عنوان ولی فقیه و جانشین امام معصوم انتخاب شود، گفت: با انتخاب رئیس جمهور تصمیم ایشان به عنوان یک تصمیم الهی به امضای مقام معظم رهبری می رسد، بنابراین هر دو نردبان پذیرش مردم و مشروعیت وجود دارد.
وی افزود: مردم تقاضا دارند که رئیس جمهور به مطالبات آنها عمل کند و بر اساس آن مطالبات کشور را اداره کند. این موضوع در دولت و سایر سطوح صدق می کند و جابجایی به معنای نداشتن صلاحیت نیست، بلکه دولت مردم محور با توجه به اهداف خود افراد مناسب را انتخاب می کند. دولت اصلی بر عدالت، معیشت، آبادانی، استقلال کشور تکیه دارد، بدون اینکه به بیرون نگاه کند، بر قدرت مردم است و تغییراتی در جهت ایجاد می شود.
مقام ارشد دولت در کهگیلویه و بویراحمد از زحمات احمدی استاندار بویراحمد قدردانی کرد. ما در اوایل انقلاب سپاه را صادقانه و نظامی دیدیم و معتقدم پروژه هایی مانند سد تنگ سرخ، سد سقاوه، مبلمان شهری و گاز مختار باید در شهرستان بویراحمد توسعه یابد. عملکرد آن می تواند منجر به خدمات شود.
وی افزود: آقای مهدوی از این پس به هیچ قوم و قبیله ای وابسته نیستید، به هیچ گروه و جناحی وابسته نیستید و باید به هر قوم و نژاد و مذهبی خدمت کنید و مطابق با حکومت و دولت باشید. تو به هیچ کس وابسته نیستی. «شما یک اسلام‌گرا هستید، من استاندار شما را برای حکومت اسلامی انتخاب کردم و به کسی اعتماد ندارید و من خدمت به قبیله را انتخاب نکردم.
احمدزاده وقتی خدمت شما صادقانه در خدمت همه مردم خواهد بود، گفت: شما باید با همه گروه ها تعامل داشته باشید و حق ندارید از هیچ گروه و جریان سیاسی پیروی کنید، اما از توان و تلاش آنها کمک می گیرید.

شهرام مهدوی مطلق استاندار بویراحمد نیز حضور پرشور خود را قبل از دفاع و تقدیم پاسداشت، تجلیل و تشکر از خدمات همه زحمات چهل سال گذشته دانست و گفت: از سخنان ایشان پرهیز می کند. احمدی گفت که “ما می خواهیم کسی ما را از این مسئولیت نجات دهد.”
استاندار بویراحمد با بیان اینکه با تمام وجود خدا را شاکریم که نظام و رهبری اسلامی و ولایت فقیه در موفقیت خدمت در سپاه پاسداران نقش داشتند و در سنگری دیگر توفیق خدمت در این زمینه توسط همه کسانی که به این هدف دست یافتند. با تشکر از وزارت کشور و استاندار گفت: همه باید دست به دست هم دهیم و از استانداری که اخیرا همسرش را از دست داده است حمایت کنیم و تنها مشکلی که برایشان باقی مانده خدمات است. مردم بویراحمد دنا و مارگون از شما فرمانده قرارگاه خاتم تشکر می کنم که به من اجازه دادید این مسئولیت را بر عهده بگیرم.
وی با تشکر از زحمات استاندار ادوار بویراحمد گفت: استاندار به تجربه حرفه ای من اشاره کرد و به صراحت اعلام می کنم که دکمه های پیراهن محافظم را با هیچ چیز عوض نکرده ام و امروز هم این کار را نخواهم کرد. اینها ملت هایی هستند که من به یاد دارم. .
مهدوی به اجرای برنامه پنج ساله توسعه شهر اشاره کرد و گفت: رویکرد مدیر مهم و رویکرد من مبتنی بر گام دوم انقلاب، انقلاب است.
وی افزود: انقلابی گری انحصار نیست و در فرمایشات رهبری از الگوی پیشرفت پیروی می کنم و وحدت مبنای پیشرفت در شهرستان و وحدت همه گروه ها اعم از حوزه و دانشگاه، وحدت اقوام و طوایف است. در منشور و اعلامیه گام دوم انقلاب اسلامی آمده است: «من متعلق به جریان های اصولگرا و اصلاح طلب نیستم، اما آنها مورد احترام هستند و برای رشد و توسعه در ابعاد مختلف وحدت لازم است و به منطقه خود اعتقادی ندارم. ، جغرافیای من، اما ملاک وحدت.

استاندار جدید بویراحمد به شاخص های انقلاب در بیانات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: فردا کسانی که در خیابان 22 باخمن حاضر می شوند انقلابی هستند لذا به الگوی وحدت توجه می کنم. به عنوان یک پیش نیاز.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید