ما امنیت کشورمان را با هیچ چیز عوض نمی کنیم


ساعت: 13:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۹
کد خبر: 1902638

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امنیت کشورمان را با هیچ چیز عوض نمی کنیم و هرکس بخواهد به امنیت ما آسیب برساند با پاسخ قاطع و تأسف بار جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ همزمان با فرارسیدن روز نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وابستگان نظامی سفارتخانه های مقیم تهران با امیر دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه دیدار کردند.

در این دیدار امیر دریادار علیرضا تنگسیری ضمن خیرمقدم و آرزوی سلامتی و موفقیت برای اعضای محترم وابستگان نظامی سفارتخانه های مقیم تهران، گفت: امروز به همت رزمندگان دلاور نیروی دریایی، ارتش و سپاه، و اقدامات اشراف اطلاعاتی، کنترل و نظارت لحظه ای، ثبات و امنیت خوبی در خلیج فارس و دریای عمان ایجاد شده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید سرلشکر نادر مهدوی و همرزمان شهیدش گفت: شهید مهدوی و همرزمانش در مظلومیت و در راه دفاع از میهن به شهادت رسیدند و این شهید والامقام و یارانش چه کردند. 16 مهر 1366 هجری شمسی که کردند بسیار محترم و قابل احترام است. زیرا با مقاومت و قدرت در مقابل حمله مذبوحانه دولت تروریستی آمریکا ایستادند و هیمن جعلی ارتش آمریکا را تحقیر و درهم شکستند.

سردار طنسیری با اشاره به پیام همیشگی جمهوری اسلامی مبنی بر برقراری صلح و دوستی متقابل بین کشورها گفت: هجمه و تهاجم هیچگاه در دکترین نظامی جمهوری اسلامی ایران جایگاهی نداشته و جمهوری اسلامی همواره دستور صلح و دوستی دارد. با ملت ها و دولت های همسایه. او استراتژی خاص خود را داشت، اما اگر کسی بخواهد از این رویه دوستی و برادری سوء استفاده کند، با همان رویه و در همان سطح با او برخورد خواهیم کرد.

وی افزود: ما در هیچ موضوعی امنیت کشورمان را تغییر نمی دهیم و هرکس بخواهد به امنیت ما آسیب برساند با پاسخ قاطع و تأسف بار جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشریح موضوع خودکفایی و خوداتکایی جمهوری اسلامی در تامین تجهیزات نظامی، از طریق آموزش نیروهای جوان فداکار و آگاه، گفت: تمامی تجهیزات مورد نیاز برای انجام ماموریت های نظامی توسط شرکت طراحی و ساخته شده است. این دانشمندان جوان به گونه ای هستند که اصلا نیازی به واردکننده نیست، ما خارجی نداریم و در این زمینه کاملا مستقل هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید