من در هیچ کجای دنیا وطنم را عوض نمی کنم


ساعت: 11:00
تاریخ انتشار: 14/05/01
کد خبر: 1841679

در دیدار بیلیارد با وزیر ورزش و جوانان؛

رئیس فدراسیون، منتخب تیم های ملی و قهرمان جهان در رشته اسنوکر در رشته بیلیارد با وزیر ورزش و جوانان دیدار کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هاشم اسکندری رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد و سسج حمید سجادی با حضور در وزارت ورزش و جوانان با حسین وفایی قهرمان دو دوره اسنوکر جهان دیدار کردند.

هاشم اسکندری در این نشست ابتدا به گزارشی از موفقیت های حسین وفایی در یک سال گذشته اشاره کرد و برنامه ها و روند میزبانی کشورمان در مسابقات آسیایی و جهانی را تشریح کرد.

حسین وفایی ورزشکار پرافتخار دنیای اسنوکر کشورمان نیز گفت: بسیاری از ورزشکاران اشتباه می کنند که ورزشکاران کشورهای دیگر در قو زندگی می کنند در حالی که اینطور نیست و در کمتر کشوری مانند ایران شاهد هستیم. محبوبیت و توجه برای ورزشکاران حرفه ای “من هرگز حاضر نیستم کشورم را با کشور دیگری تغییر دهم و افتخار می کنم که در تمام مسابقات جهانی با پرچم ایران بر روی پیراهن شرکت کرده ام. به عنوان فردی که یک سری مسابقات را برای سالها می گویم که هیچ جا وطن انسانی نیست.

وی ادامه داد: ممکن است سختی هایی وجود داشته باشد اما دیر یا زود مشکلات حل می شود و نباید امید را از دست داد. ورزشکاران ایرانی در هر رشته ای از جمله اسنوکر پتانسیل بالایی دارند و این را در مسابقات مختلف جهانی و آسیایی ثابت کرده اند و معتقدم با حضور دکتر سجادی در راس ورزش کشور مشکلات بسیاری از قهرمانان کشور وجود دارد. در همه زمینه ها حل خواهد شد.

سجادی در این نشست ادامه داد: خوشحالم در کشورمان ورزشکاری به نام حسین وفایی دارم که می گوید ایران را با هیچ کشور دیگری در دنیا معامله نمی کنم و هیچ کجا کشورم بهتر از ایران نخواهد بود. ما قهرمانان ورزشی زیادی در رشته های مختلف به نام لژیونر داریم که درآمد ارزی دارند و همچنین متعلق به کشور خود هستند و در مسابقات کشوری در کشور حضور دارند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: امیدوارم روند رو به رشد اسنوکر ایران با حضور حسین وفایی ادامه داشته باشد و شاهد حضور افراد جدیدی از کشورمان در تور حرفه ای باشیم. با شناختی که از آقای هاشم اسکندری و رهبری این فدراسیون دارم، می دانم که این امر محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید