من در هیچ کجای دنیا امکانات کمپ کشتی ایران را ندیده ام/ از ایرانی ها برای کسب جایگاه اتحادیه جهانی حمایت می کنم.


ساعت: 10:13
تاریخ انتشار: 1402/02/25
کد خبر: 1838939

عضو مجارستانی هیات مدیره اتحادیه جهانی کشتی گفت: امکانات کشتی در ایران بسیار عالی است و در هیچ جای دیگری ندیده ام.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی ; پیتر باچا عضو مجارستانی هیات مدیره اتحادیه جهانی کشتی پس از سفر به ایران گفت: سفر بسیار خوب و قابل توجهی به ایران داشتم و مذاکرات خوبی با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی ایران انجام شد. ما پذیرفتیم که از تجربه ایران استفاده کنیم.» در مذاکراتی که انجام دادیم اردوی مشترک تیم های ملی ایران در مجارستان مطرح شد و همچنین مقرر شد سایر کشورهای اروپایی نیز با رایزنی ها و پایگاه مدرن موجود، اردوهای آماده سازی خود را در ایران برگزار کنند.

وی افزود: ایران با توجه به جایگاه بسیار خوبی که در مبارزات جهانی دارد، ممکن است در اتحادیه جهانی کشتی جایگاهی داشته باشد و در این راستا امیدوارم با رایزنی هایی که در حال انجام است، ایران در اتحادیه جهانی کشتی جایگاهی داشته باشد. در این رابطه: «تا جایی که امکان دارد با ایران خواهم بود.

بچه در خصوص بازدید از کشتی سازی گفت: امکانات کشتی ایرانی بسیار عالی است و تا به حال چنین امکاناتی را در هیچ جای دیگری ندیده ام. سالن بدنسازی، تجهیزات تمرینی و پایه تغذیه کامل کشتی گیران عالی بود. از نوجوانان فرانسوی شاغل مجارستانی می خواهم که بتوانند دو تا سه هفته در این کمپ اردو بزنند. ایران دریایی از جنگنده های خوب است که در سطح و کیفیت بالا می جنگند و حضور مبارزان جوان مجارستانی این فرصت را به آنها داد که با افراد بهتر و از نظر فنی برتر از آنها بجنگند و تمرین کنند و این می تواند به پیشرفت کشتی هایی که سوار می شوند کمک کند. بر فراز.

وی در پایان گفت: خانواده سارا خیلی خوب بود و تماشاگران حاضر در سالن واقعا هیجان زده بودند و این هیجان باعث بالا رفتن رزمنده ها شد. تصمیم خوب این است که فدراسیون کشتی ایران تصمیم دارد مسابقات بین المللی را خارج از تهران و در شهرهای دور از پایتخت برگزار کند. استقبال ایرانی ها عالی بود و مردمی مهمان نواز و صمیمی بودند که به گرمی از ما استقبال کردند. تنها ایرادش رانندگی در خیابان بود که کار را سخت می کرد! در بازگشت به مجارستان در مصاحبه با رسانه ها حتما از مهمان نوازی ایرانی ها خواهم گفت و می گویم تبلیغات منفی علیه کشور شما صحت ندارد و دروغ است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید