در هیچ کجای دنیا که آثار جنایت آمریکا قابل مشاهده نباشد/ افول آمریکا اجتناب ناپذیر است

ساعت: 12:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781543

حسینی با بیان اینکه افول آمریکا قریب الوقوع است، گفت: آثار جنایت آمریکا در هیچ کجای دنیا دیده نمی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، سید محمد حسینی نایب رئیس مجلس صبح امروز در اجتماع باشکوه مردم 13 آبان یزد که در میدان تاریخی امیر چقماق یزد برگزار شد، اظهار داشت: 13 آبان یادآور تشییع پیکر دانش آموزان ماست. در دانشگاه تهران توسط رژیم تاگوت. وی گفت: امروز تاکید می کنیم که اجازه نخواهیم داد استکبار جهانی دست به شورش بزند.

وی با اشاره به اینکه جنایت آمریکا همه جا هست، گفت: امروز خود آمریکایی‌ها در اتاق‌های فکر و اتاق‌های فکرشان به آغاز افول قدرت آمریکا اذعان دارند و به دنبال راه‌هایی برای جلوگیری از آن هستند، اما جمهوری اسلامی در حال پیشرفت و تبدیل شدن به یک کشور است. قدرت جهانی.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: زمانی که ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شد، اعلام کرد که در حال تلاش برای بازگرداندن عظمت آمریکا هستیم و این نشان می دهد که آمریکا دیگر آن قدرت را ندارد و هر روز ضعیف تر می شود. روزی که می گذرد روز.”

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه امروز آمریکا برای فرار از ویرانی دست و پنجه نرم می کند، گفت: جنایات مختلفی در نقاط مختلف جهان از جمله یمن، سوریه، فلسطین، افغانستان، عراق و لبنان مرتکب شده است.

وی گفت: دیروز شاهد شکست آمریکای جنایتکار در برابر نیروهای جان برکف از سپاه پاسداران بودیم. نماد این شکست قدرت آمریکاست و همه بررسی ها نشان می دهد که آمریکا رو به زوال است.

وی گفت: یکی از ابزارهای قدرت آمریکا متحدان آن در دهه های اخیر بوده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید