دشمن تلاش می کند ضعف های موجود را آنقدر زیاد کند که اصلاً پیشرفت قابل مشاهده نباشد


ساعت: 16:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۱
کد خبر: 1807461

عضو هیأت علمی آموزشی و پژوهشی امام خمینی:

روانبخش گفت: امروز دشمن از طریق ارتش رسانه ای که در اختیار دارد تلاش می کند تا نقاط ضعف کشور را آنقدر بزرگ کند و مشکلات را چند برابر کند تا نقاط قوت و پیشرفت اصلا دیده نشود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام کاسم روانبخش عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: آن را بزرگ کنید و مشکلات را چند برابر کنید تا نقاط قوت و پیشرفت در آن دیده نشود. همه چیز .

با توجه به اینکه بیش از چهار دهه از پایان رژیم طاغوتی می گذرد و بسیاری از جوانان امروز این دوران را ندیده اند، دشمنان مردم ایران در تلاشند تا این دوران سیاه را زیر و رو کنند. البته در این امر بدون شک ما مقصریم، زیرا نتوانسته ایم واقعیت های آن زمان را تصور و توضیح دهیم.

البته امروز هیچکس نمی تواند منکر پیشرفت های خیره کننده جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف شود، زیرا ایران از زمان انقلاب تاکنون در عرصه های مختلف پیشرفت زیادی داشته است.

یکی از شعارهای اصلی مردم در روزهای انقلاب استقلال بود و در همه مجالس و راهپیمایی های مردم شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی سر می دادند و دلیل آن هم این بود که در آن زمان مردم و کشور داشتند. بدون استقلال

امروز به این شعارها رسیده ایم، هرچند هنوز با آن چیزی که باید باشیم فاصله داریم. امروز ما یک کشور کاملاً مستقل از نظر استقلال سیاسی هستیم.

رژیم پهلوی دست نشانده انگلیس و آمریکا بود و رضاشاه را انگلیسی ها آوردند و بردند و جز آنچه آنها می خواستند کاری نکرد.

محمدرضا هم همینطور، یکی از کارهایش خیانت به بحرین بود. در واقع چون عامل خارجی بودند به راحتی کشور را فروختند و در این کار تردیدی نداشتند.

در آن زمان نه مردم و نه دولت استقلال و اقتدار خود را نداشتند. افرادی که اصلا به آنها توجه نمی شد و حکومت پهلوی نماینده و عامل آمریکا و انگلیس بود.

حدود 60 هزار مستشار آمریکایی در ایران بودند و بسیاری از افسران کشور نیز به عنوان مستشار خدمت می کردند و حتی فرماندهان کشور نیز اجازه نداشتند علیه آنها صحبت کنند.

امروز سرنوشت کشور در دست مردم است و مردم خودشان مسئولین کشور را انتخاب می کنند و تصمیماتی که در کشور گرفته می شود را کسانی می گیرند که منتخب خود مردم هستند.

کشوری که زمانی از سوی آمریکایی ها به عنوان آمریکایی معرفی می شد، اکنون به جایی رسیده است که رئیس جمهور آمریکا نامه خود را به نخست وزیر ژاپن تحویل می دهد تا به رهبر ژاپن منتقل شود، اما رهبر ایران حتی نامه را دریافت نمی کند.

امروز ایران اسلامی به جایی رسیده است که وقتی پهپاد آمریکایی وارد مرز ایران می شود، خیلی راحت به آن ضربه می زنیم و کشتی انگلیسی را خیلی راحت و با قدرت می گیریم و هیچکس جرات مخالفت با این اقدام ایران را ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید