اخلال و تخریب اموال عمومی در هیچ کجای دنیا قابل تحمل نخواهد بود


ساعت: 21:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۵
کد خبر: 1904050

واکنش وزیر امور خارجه به تحریم های اتحادیه اروپا؛

وزیر امور خارجه در واکنش به تحریم های اتحادیه اروپا علیه ایران تاکید کرد: اخلال و تخریب اموال عمومی در هیچ جای دنیا قابل تحمل نخواهد بود و ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین امیرعبدلاخیان شامگاه دوشنبه در توییتر نوشت: امروز اتحادیه اروپا طی اقدامی غیرسازنده بر اساس اطلاعات بسیار غلط، با قضاوت نادرست به ابزار بیهوده تحریم علیه ایرانیان متوسل شد.

وزیر امور خارجه تاکید کرد: اخلال و تخریب اموال عمومی در هیچ جای دنیا قابل تحمل نخواهد بود و ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست.

شورای وزیران خارجه اتحادیه اروپا امروز ۱۱ فرد و ۴ نهاد ایرانی از جمله پلیس امنیت اخلاقی، نیروی انتظامی ایران و تعدادی از سران آن را به بهانه مسائل حقوق بشری تحریم کرد.

امیر عبداللهیان پیش از این در گفتگوی تلفنی با جوزپ بورل گفته بود: جمهوری اسلامی ایران از حمایت عمومی قوی و دموکراسی موثر برخوردار است. این سرزمین کودتاهای مخملی یا رنگارنگ نیست، بلکه لنگر ثبات و امنیت پایدار در منطقه است.

وزیر امور خارجه با بیان اینکه ایران به دنبال چارچوب گسترده تری برای همکاری اتحادیه اروپا و جمهوری اسلامی ایران است، به اروپایی ها توصیه کرد با رویکرد واقع بینانه به موضوع نگاه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید