رشد و توسعه کشور در گرو امنیت ملی است/ تضعیف نیروهای امنیتی در هیچ کجای دنیا دیده نمی شود


ساعت: 11:31
تاریخ انتشار: 1301/07/17
کد خبر: 1902058

حمیدرضا ترگی گفت: اگر امروز شاهد رشد و پیشرفت کشور در عرصه های مختلف هستیم به دلیل امنیتی است که در خارج از مرزهای ما توسط مرزبانان و حافظان حرم و همچنین امنیت داخل کشور تامین می شود. کشوری که وجود دارد مرهون شجاعت پلیس و مدیریت است و رانندگی انجام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمیدرضا ترقی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز اظهار داشت: امنیت یکی از موهبت های ناشناخته ای است که برخی از اقشار جامعه می توانند قدر آن را بدانند، وقتی آن امنیت امنیت اقتصادی، اجتماعی یا فرهنگی و نظامی باشد و امنیت در برابر تندروها چیست. ، دزد و جنایتکار و غیره

وی افزود: امنیت ضامن نشاط، نشاط، آسایش و آرامش یک جامعه است و جامعه ای که فاقد امنیت در ابعاد مختلف باشد، شاهد پیشرفت، رشد و ارتقاء نخواهد بود و در عرصه های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی عقب می ماند. .خواهد ماند.

ترگی تصریح کرد: اگر امروز شاهد رشد و پیشرفت کشور در عرصه های مختلف هستیم به دلیل امنیت است که در خارج از مرزهایمان توسط مرزبانان و حافظان حرم و همچنین امنیت در داخل کشور که نتیجه آن است. رشادت، شهادت و ایثار و فداکاری پلیس امنیت، پلیس و نیروهای راهداری کشور رقم خورده است.

وی با برشمردن عوامل تأمین کننده امنیت کشور افزود: قطعاً در کنار پلیس، دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی کشور نیز در حال رصد و مراقبت از توطئه های دشمنان در داخل و خارج کشور و مقابله با آنها هستند. ناامنی به وجود می آید.» و آنها می توانند آن را مدیریت کنند.

ترقی خاطرنشان کرد: پلیس امنیت با رشادت ها، شهادت ها و فداکاری های خود باعث سهولت در تردد افراد در جامعه و داشتن زندگی راحت می شود و از سارقان کمتر ترسیده و فرزندان خود را به راحتی به مدرسه می فرستند. می توانند تا دیر وقت رفت و آمد داشته باشند و به کار خود مشغول باشند و با آرامش، آسودگی و بدون دغدغه در جامعه حرکت کنند، مجالس مذهبی و مراسم عروسی را با امنیت کامل انجام دهند، همه اینها به همت نیروهای امنیتی پلیس این است. دولت و پلیس است.

وی بیان کرد: ارزش امنیت زمانی برای مردم مشخص می شود که کمبود آن را احساس کنند، در واقع زمانی که سرقتی رخ می دهد یا بمبی بر اثر اضطراب و ناامنی منفجر می شود و یا فردی توسط یک عنصر برجسته در جامعه کشته می شود. امنیت و ضرورت آن برای مردم کاملاً روشن است.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: همه باید تلاش کنیم تا نیروهای تضمین کننده امنیت کشور را تقویت کنیم و اجازه ندهیم این نیروها از نظر روحی و عملیاتی تضعیف شوند.

ترگی تصریح کرد: با توجه به اینکه این نیروها ضامن ثبات، امنیت و آرامش جامعه هستند و جامعه می تواند در پناه همت، مجاهدت و شب زنده داری آنان آسایش و آرامش، خواب و استراحت داشته باشد، باید از زحمات آنها قدردانی کنید و به آنها احترام بگذارید

وی افزود: حضور فردی که در راستای تضعیف نیروهای امنیتی کشور عمل می کند و اقداماتی علیه امنیت کشور انجام می دهد، نتیجه مستقیم تضعیف نیروهای حافظ امنیت کشور است و مردم باید آثار و عواقب آن را تحمل کنند.

ترگی خاطرنشان کرد: تضعیف نیروهای حافظ امنیت کشور اقدامی کاملا غیرقابل قبول است و چنین مشکلی در هیچ کشوری وجود ندارد اما با افرادی که امنیت را تضعیف می کنند برخورد بسیار تند می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید