ارتش آماده جانفشانی در راه ارزش‌های انقلاب است/ ملت ما با بصیرت در مقابل تهدیدات دشمن حضور دارند.


ساعت: 13:32
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1807084

هماهنگ کننده عقیدتی سیاست ارتش در خوزستان:

حجت الاسلام والمسلمین محمد خاکی گفت: با توجه به اینکه روز به روز توطئه های دشمن پر رنگ می شود، باید با حضور منسجم خود این توطئه ها را خنثی کنیم. ملت ما در مقابل تهدیدهای روزافزون دشمن همواره فعال و باهوش بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد خاکی هماهنگ کننده عقیدتی سیاست ارتش در خوزستان در حاشیه مراسم تجدید عهدنامه نیروهای مسلح با آرمان های امام راحل در گفت و گو با خبرنگار رهیاب گفت: لباس نظامی به علوی رفت. وفاداری به امام خمینی (ره) در رژه نظامی امروز نیروهای مسلح سراسر کشور به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با نمایندگان مقام معظم رهبری تجدید پیمان خواهند کرد.

وی افزود: همچنین با حضور در محضر مقام معظم رهبری حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد، آمادگی کامل خود را برای فداکاری از ارزش‌های انقلاب اسلامی اعلام خواهیم کرد.

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در خوزستان ضمن دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 باخمن گفت: . ملت ما در مقابل تهدیدهای روزافزون دشمن همواره فعال و باهوش بوده است.

مسلمانان از حجت الاسلام والمسلمین خاکی گفتند: ملت ایران در تشییع پیکر سردار حاج قاسم سلیمانی عهدنامه ای امضا کرده اند که راه انقلاب را دنبال کرده و با زور به راه خود ادامه دهند و در 22 بهمن ماه این عهد و پیمان خواهد بود. به نظر می رسد.

وی ادامه داد: امام از ابتدا فرمودند که ما می توانیم و می توانیم و الان هم با وجود پیشرفت های علمی در زمینه موشکی، هسته ای و… که قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست. دنیا باید ما را در تمام محاسباتش لحاظ کند.

هماهنگ کننده عقیدتی سیاست ارتش در خوزستان ادامه داد: امروز هم بدون حضور قدرتمند ایران هیچ حرکتی در منطقه غرب آسیا انجام نمی شود و ایران در سطحی از قدرت و اقتدار قرار دارد که بر تمامی روابط منطقه و خارج از کشور تاثیر می گذارد. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید