دفاع از انقلاب اسلامی تداوم جانفشانی های دفاع مقدس است


ساعت: 13:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۹
کد خبر: 1898510

یاوری بیان کرد: در روزهای اخیر که دشمنان انقلاب اسلامی همچنان به عزت انقلاب اسلامی هجوم می‌آورند و تلاش می‌کنند از حادثه‌ای که علیه ارکان نظام اسلامی رخ داده است نهایت استفاده را ببرند، حفظ عزت انقلاب ضروری است. با تمام قدرت و دلیل ما

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; محمدعلی یاوری معاون سیاسی سپاه ناحیه سبزوار صبح امروز در جمع بسیجیان با اشاره به ایام هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع از انقلاب قطعا ادامه راه روشن انقلاب است. شهدای دفاع مقدس و روشنگری بسیجیان در فضای مجازی قطعا کمتر از خشونت و مقاومت مسلحانه اثرگذار است.» نه در دفاع مقدس.

وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی حقوق هر شهروندی را جدی می گیرد، افزود: نظام جمهوری اسلامی در حق هیچ کس بی انصافی نخواهد کرد، اما باید مراقب بود که برخی حوادث به رمز هرج و مرج تبدیل نشود.

جاوری با اشاره به برخی اتفاقات رخ داده در فضای مجازی تصریح کرد: مراقبت از گرفتار نشدن در دام تحلیل های نادرست فضای مجازی و تشخیص حق از باطل در فضای غبارآلود این روزها یکی از مهم ترین آزمون ها برای مردم عزیز است. میهن اسلامی و جوانان مومن انقلاب.

وی همچنین با بیان اینکه این اتفاقات با بصیرت این روزهای مردم فهیم کشورمان می گذرد، تاکید کرد: آینده انقلاب اسلامی قطعا آینده ای پر از نور، امید، به موقع و درخشش خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید