هیچ ارتش کلاسیکی در دنیا انعطاف عملیاتی سپاه و بسیج را ندارد. ایران با وجود تهدیدات دشمن از امنیت بی نظیری برخوردار است


ساعت: 15:27
تاریخ انتشار: 1400/12/17
کد خبر: 1814043

سردار گیاسی با بیان اینکه هیچ ارتش کلاسیکی در دنیا انعطاف عملیاتی سپاه و بسیج را ندارد، گفت: ایران.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; سردار سید هاشم گیاسی فرمانده سپاه امام رضا(ع) ظهر امروز در کنگره شهدای عشایر کشور و یادواره 180 شهید عشایر خراسان رضوی در حف اظهار داشت: وحی این پیام حیات بخش است. از ظهور

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج از فرزندان امام و انقلاب هستند، افزود: امام برای تحقق اهداف بلندمدت تعیین شده در کنار سایر نهادها سپاه و بسیج را تشکیل دادند که این امر قابل توجه است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: روزی حضور سپاه در دفاع مقدس در جنوب غرب و شرق متبلور می شود و روزی در محرومیت زدایی و سازندگی حضور پیدا می کند و این انعطاف جز با بسیج مردمی مشخص می شود. سازمان انقلاب: «کلاسیک ها ممکن است چندان منعطف نباشند و با توجه به شرایط اقدام عملی و میدانی لازم را انجام دهند.

وی افزود: باید بسیجی وار عمل کنیم و منتظر باشیم تا انقلاب واقعی زمینه ساز ظهور امام عصر (عج) شود و بسیجیان به گام های انقلاب و خانواده شهدا مطمئن هستند که این فرمان امام نیز محقق خواهد شد.”

سردار گیاسی با اشاره به اینکه هیچ گاه نباید ناامید باشیم و اعمال را باید در مسیر انتظار دانست، خاطرنشان کرد: منتظر واقعی دائماً در تلاش برای کمالات اخلاقی است و باید از روش های دشمن آگاه باشد و عنصر شعور را در زندگی در نظر بگیرد. همیشه شرایط انقلاب را بشناسید و در مسیری که امام و شهدا تعیین کرده اند ثابت قدم باشید.

وی با تاکید بر اینکه باید قدردان عنایات انقلاب و رهبری باشیم، افزود: حاکمیت الهی در تاریخ اسلام بی سابقه است و امروز امام معصوم(ع) حاکم این انقلاب است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: امروز با توطئه های استکبار روبرو هستیم و در این رویارویی با دشمن به نقطه مشترک نمی رسیم، بنابراین باید قوی و قوی شویم و از اقتدار امنیت در مقابل دشمن برخوردار شویم.

وی با بیان اینکه ایران با وجود تهدیدات از امنیت بی نظیری برخوردار است، افزود: یکی از عرصه های امنیت عشایر است و مرزبانان غیور هستند و دشمن نتوانسته به امنیت ایران آسیب برساند و عشایر ذخایر انقلاب هستند.

سردار گیاسی گفت: سپاه افتخار دارد با توجه به شرایط کرونایی و تنگناهای اقتصادی علاوه بر خدمت سربازی به مردم خدمت کند و در عرصه گروه های جهادی و کمک و همیاری وفادارانه به مراکز بهداشتی و درمانی خدمت کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید