توسعه و ترویج فرهنگ و هنر می تواند در بهبود فضای جامعه بسیار موثر باشد


ساعت: 15:54
تاریخ انتشار: 1401/02/18
کد خبر: 1837258

مهدی ربانی نژاد گفت: کرمانشاه از رتبه بالایی در آسیب های اجتماعی برخوردار است بنابراین توسعه و ترویج فرهنگ و هنر می تواند در اعتلای جامعه بسیار موثر باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی ربانی نژاد در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: هنر فیلم و عکاسی می تواند بیشترین تاثیر را در نشاط و احیای حس امید جوانان داشته باشد.

وی بر لزوم حضور مردم در کارهای فرهنگی و هنری تاکید کرد و گفت: این کار بهترین انگیزه و شور را برای جوانانی که انرژی و پتانسیل لازم را دارند ایجاد می کند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: امروزه نقش هنر و به ویژه تأثیر سینما بر همه نهادهای زندگی بشر بر همگان روشن است.

ربانی نژاد گفت: متاسفانه در بحث نمایشگاه فیلم و عکس محدودیت های اعتباری زیادی داریم در حالی که اشتیاق مردم برای این نمایشگاه ها وصف ناپذیر است.

وی بیان کرد: کرمانشاه از رتبه بالایی در آسیب های اجتماعی برخوردار است بنابراین توسعه و ترویج فرهنگ و هنر می تواند در اعتلای جامعه بسیار موثر باشد.

ربانی نژاد گفت: امیدوارم بتوانیم برای حمایت از انجمن هایی که در جهت تشویق جوانان به هنر فعالیت می کنند گام های مثبتی برداریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید