حل مشکلات مازندران در اولویت دولت قرار گیرد/از ظرفیت شرکت های دانش بنیان استفاده شود


ساعت: 14:46
تاریخ انتشار: 06/04/1401
کد خبر: 1892706

محمدباقر محمدی لائینی به سفر معاون اول رئیس جمهور جمور به مازندران اشاره کرد و گفت: در این سفر به مشکلات و نیازهای استان رسیدگی و بررسی شد اما با این وجود مازندران از مشکلات عدیده ای رنج می برد و با وجود اینکه جنگل و دریا وجود دارد. ، مشکلاتی وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، آیت الله محمدبکر محمدی لائینی در خطبه های نماز جمعه ساری با تاکید بر تقوای الهی اظهار داشت: تقوای الهی باعث می شود که همنشین شهدا باشد و مهم ترین جوهره تقوا این است که دنیا را مولای خود نکنیم.

امام جمعه ساری با گرامیداشت هفته دولت از شهیدان رجایی و باهنر به عنوان مردم خیر یاد کرد و گفت: این هفته هر یک از وزرا به استان سفر می کنند و مازندران نیز میزبان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

وی با اشاره به برپایی میز خدمت و نشست مردمی به مناسبت هفته دولت در مصلی ساری یادآور شد: ارگان های مختلف اقدام به راه اندازی میز خدمت کرده اند.

محمدی لائینی تحول در قوه مجریه، فرهنگ، رسانه و سیاست خارجی را از اولویت های دولت برشمرد و گفت: مازندران نیز ظرفیت خوبی دارد و از مشکلات و معضلاتی نیز رنج می برد.

نماینده ولی فقیه در مازندران به سفر معاون اول رئیس جمهور جمور به استان اشاره کرد و گفت: در این سفر مشکلات و نیازهای استان بررسی و رصد شد و با این حال مازندران از مشکلات عدیده ای رنج می برد و اگرچه وجود دارد. جنگل و دریا هستند مشکلات وجود دارد..

وی با بیان اینکه دست درازی به عرصه های جنگلی و آلودگی دریا صورت می گیرد گفت: عده ای به منابع طبیعی دست درازی می کنند و زباله ها محیط زیست را نیز آلوده کرده است.

محمدی لائینی با اشاره به تقدیم بیش از 10 هزار و 400 شهید مدافع حرم و مدافع حرم، یادآور شد: متأسفانه در حوزه فرهنگی شاهد بی توجهی و ابتذال هستیم و پروژه های نیمه تمام زیادی در استان وجود دارد که نیاز است. تکمیل شود.

امام جمعه ساری گفت: صندوق های راکد و راکد و پروژه های نیمه تمام باید موثر و سودآور شوند و همچنین مازندران ظرفیت خوبی در حوزه ورزش دارد و باید این فرصت ها تقویت شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه محصولات کشاورزی از جمله هندوانه در دست کشاورز می ماند و این امر را ناشی از ضعف حکمرانی می داند، گفت: علاوه بر این ظرفیت عظیم در حوزه اقتصاد دریایی، گردشگری و سلامت باید وجود داشته باشد. مورد بهره برداری و استفاده قرار گیرد.

محمدی لائینی با اشاره به تلاش دولت برای رفع مشکلات و معضلات موجود در کشور گفت: افراد صبور، دانا و انقلابی از استعدادهای خوب کشور هستند و باید برای رفع نیازهای آنان تلاش کرد.

وی بیکاری را یکی از معضلات نیروهای فعال و جوان در استان برشمرد و گفت: باید از نخبگان و نابغه ها و توان شرکت های دانش بنیان استفاده کرد و صنعت، گردشگری و کشاورزی را دانش بنیان کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: نمی توان انتظار داشت که با وجود تلاش های دولت سیزدهم، دولت انقلابی با یک سال کار مشکلات چندین ساله را حل کند.

محمدی لائینی گفت: مازندران هم ظرفیت خوبی دارد و هم با مشکلات و معضلاتی مواجه است.

امام جمعه ساری افزود: فرصت های این استان شامل جنگل، دریا، منابع طبیعی، محیط زیست دلپذیر، فرهنگ و بافت سالم و اعتقاداتی است که باید حفظ شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید