جذب نیروهای متخصص و تحصیلکرده در مناطق آزاد باید در اولویت قرار گیرد


ساعت: 16:05
تاریخ انتشار: 91/02/29
کد خبر: 1840034

رئیس جمهور ایجاد 8 هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم در بهره برداری از 82 طرح امروز را گامی مهم در سال تولید، دانش و کارآفرین دانست و گفت: باید اولویت جذب نیروی متخصص در مناطق آزاد باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور امروز (پنجشنبه) در مراسم بهره برداری همزمان از 82 طرح صنعتی، عمرانی و کشاورزی با تاکید بر ایجاد مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در تولید و صادرات، گفت: این مناطق هم اکنون در حال اجرا هستند. مسیر رونق اشتغال، تولید، کارآفرینی، صادرات و سرمایه گذاری.

رئیس جمهور بر لزوم فرصت دادن به بخش خصوصی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی تاکید کرد.

رئیس جمهور گفت: برای دستیابی به رشد اقتصادی 8 درصدی در قانون بودجه 1401 نیازمند سرمایه گذاری داخلی و خارجی و افزایش بهره وری هستیم.

وی با تاکید بر لزوم واگذاری دولت به بخش خصوصی، گفت: مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید با سهولت صدور مجوز از عوارض اداری و زمان بر جلوگیری کنند.

رئیس جمهور ایجاد 8 هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم در کار 82 طرح امروز را گامی مهم در سال تولید، دانش بنیان و کارآفرین دانست و تصریح کرد: اولویت باید جذب نیروهای متخصص و تحصیلکرده در عرصه تولید باشد. مناطق آزاد و تجاری .

رئیسی با تاکید بر اینکه کار باید مبتنی بر علم و فناوری و دانش باشد، گفت: اگر دانش و دانش ما با فرصت ها و ظرفیت های اقتصادی مرتبط باشد می تواند کار بلندمدتی ایجاد کند.

رئیسی با تاکید بر استفاده از ظرفیت گردشگری در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: گردشگری باید با توجه بیشتر به زیرساخت ها در این مناطق رونق بگیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید