مبارزه با فساد باید در اولویت قرار گیرد / مقامات باید مشکلات مردم را دنبال کنند

زمان: 23:30
تاریخ انتشار: 1400/07/22
کد خبر: 1776202

محمد بیکر محمدی لائینی گفت: درخواست ما تأکید بر معنویت و مطالبات شهدا است ، درخواست ما توجه جدی به اشتغال ، صادرات ، حذف خائنین ، مزاحمان و جاسوسان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، آیت الله محمدبکر محمدی لائینی امشب در هجدهمین یادواره 220 شهید ناحیه چهاردانگه ساری با محوریت شهید جاوید الاطار حجت الاسلام “ولی الله سلیمانی فرد” ، اولین شهید معنوی کشور در این روز مقدس گفت: شهید روحانی ولیولا سلیمانی فرد شهید شاخص این روستا است که پیکر پاکش جاودانه است. ارتباط با قرآن رمز بقای شهید سلیمانی فرد است. زندگی عملی این شهید بزرگوار باید برای همه تبیین و نهادینه شود.

وی گفت: مشکلات مردم این منطقه به ویژه در زمینه اشتغال باید برطرف شود ، خانواده هایی که خودکفا هستند و هیچ مشکل مالی ندارند ، به پیشرفت یکدیگر کمک می کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: امروز تقویت کار دامداری صنعتی با حمایت دولت گام خوبی است ، مبارزه با فساد باید در اولویت کاهش هزینه ها قرار گیرد.

این مقام مسئول ادامه داد: همانطور که منافع مادی ما برای ما مهم است ارزش های معنوی کشور نیز باید مهم باشد.

محمدی لائینی گفت: مردم این مناطق شهید شده و نور دوست باید فریاد بزنند که ما به اکوتوریسم و ​​گردشگری نیاز داریم؛ اما به شرطی که فرهنگهای محلی و مذهبی در منطقه تحت تأثیر قرار نگیرند.

وی افزود: برای ما همیشه شهادت و شهادت و شهدا حرف اول را می زنند ، ما هرگز از آرمان شهدا منحرف نمی شویم ، اگر مسئولان می خواهند معامله ای انجام دهند باید همه بایستیم و فریاد بزنیم ، اولین درخواست ما این است که خون بخواهید “

امام جمعه به ساری گفت: برخی مسئولان به دلیل ناکارآمدی و عدم توجه به مشکلات مردم مدیون خون شهدا هستند ، ما در قرارداد هلال 3 تا 18 میلیارد تومان بدهکار بودیم؛ برخی سودهای حریصانه این کار را کردند!

این مقام مسئول گفت: نشان دادن چراغ سبز به دشمن ، خاموش شدن چراغ های صادراتی و هموارکردن واردات نیز نوعی بی توجهی به ایثارگری شهدا است ، زیرا شهدا خون خود را فدا کردند تا ما بتوانیم روی پای خود بایستیم. و به اتباع خارجی تکیه نکنید.

محمدی لائینی گفت: درخواست ما تأکید بر معنویت و مطالبات شهدا است ، درخواست ما توجه جدی به اشتغال ، صادرات ، خلاص شدن از شر خائنان ، مزاحمان و جاسوسان است.

وی گفت: “آقایان برجام را رها کنند ، حالا می گویند ما به جای” لغو “کلمه” تعلیق آماده “را نمی دانستیم !! حواسمون نبود! کارشناسان می گویند ما متن قرارداد را خط به خط می خوانیم. او متوقف شد. حالا آنها می گویند به من دروغ گفته اند و آنچه نباید انجام می شد. چه کسی مسئول است؟

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید