تلاش جدی دولت و مجلس برای حل مشکلات اقتصادی / حل مشکلات اقتصادی باید در اولویت قرار گیرد


ساعت: 09:38
تاریخ انتشار: 14/30/1400
کد خبر: 1809501

ولیله فرزانه گفت: با وجود همه شرایط بد اقتصادی با همکاری دولت و مردم شاهد توسعه و شکوفایی در کشور هستیم و امیدواریم با اتحاد و اتحاد هر چه زودتر شاهد حل مشکلات اقتصادی کشور باشیم. یکدلی.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، ولیولا فرزانه در مراسم افتتاحیه پروژه های اصلاح شبکه برق و تطبیق پروژه کابل به کابل در روستاهای میرنا، ایرکا، سعادت آباد، کاهلده و پروژه انتقال شبکه هوایی، پست و کابل شرکت کرد. به کابل به قریه.گیلند. دولت و مجلس خاطرنشان کرد و افزود: طرح بهارستان با مشارکت دهیاری و دهیاری ها و پرونده های توزیع برق برای رفع و کاهش مشکلات مردم چمستان راه اندازی شد.
وی با اشاره به وابستگی مردم به فناوری در زندگی، افزود: مهمترین پروژه ها در حوزه توزیع برق در شهرستان است.به ویژه در روستاها هستیم.
نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت با اشاره به اختصاص هشت میلیارد و 200 میلیون تن در طرح بهارستان برای شهرستان نور افزود: وحدت.
فرزانه با اشاره به فشار اقتصادی دشمنان استعمار بر ایران اسلامی تاکید کرد: مردم، توسعه و ما در کشور آباد هستیم و امیدواریم با اتحاد و همدلی هر چه زودتر شاهد حل مشکلات اقتصادی در کشور باشیم.
مدیر توزیع برق شهرستان نور نیز گفت: این پروژه ها از جمله وام های بهارستان از جمله تعمیر و بهسازی شبکه های روستایی است که با مشارکت دهیاری و شورای اسلامی روستا اجرا شد.
علی اکبر ترخان با اشاره به طرح گیلانه افزود: برخی از شبکه ها در داخل زمین کشاورزی است که در فازهای بعدی با مشارکت این اراضی تخلیه می شود.
مدیر توزیع برق شهرستان نور در خصوص افتتاح پروژه های برق در قطعه چمستان خاطرنشان کرد: پروژه های بهسازی شبکه توزیع برق در روستاهای ایرکا، میرنا، سعادت آباد و کاهلده به طول 7000 متر و اعطای وام. از 1 میلیارد تله کابین 1500 تنی به کابل روستای گیلانه به بهره برداری رسیده است.
این مسئول با اشاره به خدمات ارائه شده در روستای گیلانه گفت: 12 شبکه 20 کیلوولت، سیم سرپوشیده و حدود 1500 متر کابل خودنگهدار برای تقویت و توسعه در حوزه برق روستای گیلانه استفاده شد.
ترخان با اشاره به اینکه هادی روکش دار نسل جدیدی از هادی های 20 کیلو ولتی است که به عنوان نسل جدید کابل خودنگهدار شبکه های فشار ضعیف استفاده می شود، خاطرنشان کرد: یکی از مزایای استفاده از هادی روکش دار در شبکه 20 کیلوولت کاهش است. از اتصالات
وی گفت: با تلاش شورای اسلامی و دهیاری گیلانه در فاصله 500 متری شبکه به هادی سرپوشیده تبدیل شده است که با اجرای این طرح شبکه های توزیع برق فضای کمتری را اشغال می کند.
مدیر توزیع برق شهرستان نور در خصوص تعمیر، تعمیر و بهسازی شبکه 20 کیلوولت و تعویض سه ترانس در روستای گیلانه افزود: طراحی و جلوگیری از پارگی سیم و کابل برق.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید