طرح دوگانه مسکن باید در اولویت مجلس قرار گیرد


ساعت: 10:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۹
کد خبر: 1876980

افزایش حداکثر اجاره بها هر سال در تهران به 25 درصد و در شهرهای سراسر کشور 25 درصد به تصویب شورای عالی هماهنگی اقتصادی رسیده است و مفاد لازم برای رعایت این مصوبه به تصویب قهری رسیده است. رهبران و سایر اعضا

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ موضوعات مدیریت نقدینگی و کاهش تورم مورد بحث و بررسی اعضای جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه قرار گرفت.

وزیر راه و شهرسازی عصر شنبه در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی که با حضور سران قوا و به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، گزارشی از وضعیت بازار مسکن ارائه کرد.

بر این اساس، سران سه قوه تاکید کردند که سیاست ها و اقدامات لازم برای مدیریت حوزه مسکن باید با سرعت بیشتری اجرا شود و در عین حال دو فوریت طرح پیشنهادی در مجلس شورای اسلامی در اولویت تصویب قرار گیرد.

در همین راستا، دولت تصمیم گرفته است حداکثر افزایش اجاره بها در هر سال را در تهران به ۲۵ درصد و در شهرهای سراسر کشور ۲۸ درصد از سوی شورای عالی هماهنگی اقتصادی نیروهای مسلح تعیین کند.

پیشنهاد کمیسیون اقتصادی به دولت در زمینه مدیریت نقدینگی و کاهش تورم نیز در این جلسه ارائه شد و مقرر شد پس از بررسی های دقیق و جامع این پیشنهاد در جلسات آتی شورای عالی هماهنگی اقتصادی مراجع سه گانه ارائه شود. .

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید