جذب نیروهای متخصص جوان انقلابی رمز پیشرفت استان است

ساعت: 14:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۳
کد خبر: 1802693

آیت الله صفایی بوشهری: جوان نیرویی مقتدر با ریسک بزرگ است که اگر تحصیل کرده و دارای دیدگاه انقلابی باشد می تواند در گام دوم انقلاب به این نظام خدمت کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تشکر. آیت الله گلمعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در دیدار صادق بوستانی فرماندار دشتستان این شهرستان را منطقه ای فوق العاده مهم، تاریخی و تاثیرگذار در ایران به ویژه در جنوب کشور بیداری خواند.

وی با تاکید بر توسعه همه جانبه و استفاده از ظرفیت عظیم شهرستان دشتستان در زمینه اشتغال زایی، افزود: این شهرستان دارای ظرفیت ها و فرصت های فراوانی برای پیشرفت و توسعه است که می توانید با همکاری، اتحاد و همدلی با جدیت به آن توجه کنید. این شهر. به خودت برس

جمعه بوشهر با تاکید بر جوان بودن در مسئولیت های اجرایی کشور گفت: جوانان نیرویی مقتدر و پرخطر هستند که اگر تحصیل کرده و دارای دیدگاه انقلابی باشند می توانند در گام دوم انقلاب به این نظام خدمت کنند.

صفایی بوشهری با تاکید بر استفاده از ظرفیت جوانان وفادار و انقلابی در مسئولیت های مهم استان گفت: تغییر نیروی انسانی مدیران و مسئولیت های اجرایی به جوانان به ویژه جوانان وفادار، انقلابی و پرتلاش بسیار مهم و ضروری است. .

وی بر تلاش شبانه روزی و جهادی برای رفع محرومیت در دشچستان تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید