چهل و سومین جشن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی در زیر باران رحمت الهی / حضور متفاوت آذربایجانی ها در جشن استقلال ایران


ساعت: 13:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۲
کد خبر: 1807815

ساعاتی پیش جشن چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی ایران در اقصی نقاط آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنایی، راهپیمایی 22 بچمن با توجه به شرایط خاص تاج در تمامی شهرهای آذربایجان شرقی با خودرو و موتور سیکلت برگزار می شود. تبریز با تجمع خودروها و موتورسیکلت ها در میدان جزیره گلی، کم کم به سمت پل کابلی و سپس به میدان ساعت این شهر رفت.

علیرغم اینکه امروز هوای تبریز نسبت به روزهای گذشته سردتر است و بارش برف پراکنده است، اما مردم با شور و شوق خاصی با آذین بندی خودروهای خود و اهتزاز پرچم سه رنگ ایران اسلامی و با در دست داشتن بادکنک های رنگارنگ جشن چهل و سومین سالگرد تاسیس را جشن می گیرند. انقلاب شکوهمند اسلامی

خبرنگاران 21 شهر آذربایجان شرقی گزارش دادند که مردم این شهرها نیز در جشن انقلاب اسلامی شرکت کردند و با خودرو و موتور سیکلت راهپیمایی کردند و با رعایت پروتکل های ویژه بهداشتی عزت، وحدت و یکپارچگی خود را به نمایش گذاشتند. و.

رئیس ستاد دهه فجر آذربایجان اسلامی در گفت‌وگویی روز جمعه به مناسبت دهمین سالگرد حضور و مشارکت بی‌سابقه انقلاب اسلامی در استان در 31 اسفندماه سال جاری، آن را با توجه به شرایط کرونا در استان بسیار مهم خواند.


443bd586 7d17 4270 925e 17e320762c85 خبر خاکستری


6a4ebf26 aa06 4675 a894 33f47e94a2bf خبر خاکستری

حجت الاسلام میکائیل اسکندری با اشاره به اهمیت سلامت جامعه گفت: بزرگداشت ایام الله و عبادت و عبادت شعائر الهی روز تعطیل نیست و برگزاری مراسم ملی و مذهبی از نظر بهداشت عمومی بسیار حائز اهمیت است. لذا با تصمیم مسئولان مقرر شد امسال علیرغم استقبال گسترده مردم برای واکسیناسیون، با روند شیوع سویه جدید بیماری عروق کرونر قلب (آمیکرون)، 22 مارس باخمن در قالب ماشین و موتور سیکلت.

وی افزود: در مرکز آذربایجان شرقی موکب خودروها و موتورسیکلت ها در مسیری مشخص و همراه با این برنامه تجمع محدود مردم از نظر شرایط آب و هوایی و تاج در فضای باز در منطقه ارک تبریز یا در داخل مصلی با برنامه هایی به عنوان سخنرانی و قطعنامه پایانی قرائت می شود.

اسکندری با تمجید از حضور مردم در این راهپیمایی گفت: بدون شک انقلاب اسلامی از دل مردم برخاسته و این انقلاب همواره متکی به مردم بوده است. راهپیمایی امروز به همه جهانیان ثابت می کند که ایران اسلامی دارای حکومت مردمی است و اموال آنان در دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب هرگز کم نخواهد شد.

خبرنگاران گزارش می دهند که خیابان ها، معابر و میادین تبریز از صبح امروز حال و هوای خاصی دارد و سرودهای انقلابی در گوشه و کنار آن طنین انداز است.

دیدگاهتان را بنویسید