اتحاد و همبستگی ملت ایران در 22 بخمن نمایان شد


ساعت: 10:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۵
کد خبر: 1808586

گلمرضا شکوهی پور گفت: ملت بزرگ ایران با حضور در 22 بهمن بار دیگر جهان را با وحدت، عظمت و اقتدار خود شگفت زده کرد و پایبندی خود را به ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی به جهانیان نشان داد. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ غلامرضا شکوهی پور رئیس شورای شهر دوگنبدان در گفت و گو با صبح زاگرس; وی در خصوص حضور باشکوه مردم در ستاد 22 باخمن و لزوم تبیین مکتب انقلاب اسلامی گفت: به راستی می توان انقلاب اسلامی را به جرأت معجزه قرن و تبیین اندیشه ها و دستاوردهای آن نامید. تا حد امکان.”

وی افزود: لازم به ذکر است که انقلاب اسلامی مردم ایران در دوران امام راحل معجزه حوادث سیاسی جهان بود، لذا برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در کنار برنامه های اجتماعی و فرهنگی در فضای مجازی از ایجاد و انتشار مطالب عالی برای توضیح این مدرسه ارزشمند همت کرد.

رئیس شورای شهرداری دوگنبدان ادامه داد: از این رو باید انقلاب اسلامی را سرآغاز تحولات بزرگ و اساسی در ایران، منطقه، جهان اسلام و جهان غیراسلامی دانست، در حالی که انقلاب اسلامی به عنوان یک پدیده در دوران معاصر. تاریخ مسیر تاریخ را تغییر داد، آنها باید به درستی برای نسل های جوان و رو به رشد کشورمان بازگو و توضیح داده شوند.

شکوهی پور گفت: امروز انقلاب اسلامی با وجود تحریم های وحشیانه دشمن، فعالیت های چشمگیر و مطلوبی در زمینه خدمات رسانی به مردم داشت و یکی از مهمترین اقدامات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، توسعه کشور.» زیرساخت ها در سراسر ایران اسلامی.

وی همچنین به حضور باشکوه مردم در کمپین 22 باخمن اشاره کرد و افزود: حضور حماسی و وحدت بخش مردم ایران در ستاد 22 باخمن برای ملت ها و سیاستمداران جهان معانی متفاوتی دارد و مایه نشاط و امید انقلابیون است. و دشمنان این انقلاب «یأس به ناامیدی می انجامد.

شکوهی پور گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور در 22 بهمن بار دیگر جهان را با وحدت، عظمت و قدرت خود شگفت زده کرد. زیرا پایبندی خود به ارزش ها و آرمان های حضرت امام (ره) و پایبندی دقیق خود به منویات رهبر معظم انقلاب را به جهانیان ثابت کردند.

وی در پایان گفت: از این رو ملت ایران اسلامی با وجود مشکلات اقتصادی، معیشتی، مشکلات و گلایه‌ها، اما با هوشیاری و بصیرت بی‌نظیر خود در عرصه‌های مختلف، حمایت خود را از انقلاب اسلامی اعلام می‌کند و همچنان جهان را به شگفتی وا می دارد. عزت و اقتدار

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید