حکومت داری و همبستگی از دیگر شاخص های قدرت ملت ایران است


ساعت: 14:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۹
کد خبر: 1898572

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان، ولایتمداری و همبستگی را از دیگر شاخص های صلابت ملت ایران عنوان کرد و گفت: برای مقابله با مستکبران آماده شدیم و برای بریدن چنگال صهیونیست ها از گلوی ملت های مسلمان قوی شدیم. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش 17 دی، سرهنگ رضا منصوری معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات سپاه قدس گیلان گفت: جنگ با همه ویرانی ها و تهدیداتش می تواند به فرصت تبدیل شود. در 8 سال دفاع مقدس به نتایج ارزشمندی دست یافتیم.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران در وقایع تاریخی قدرت خود را ثابت کرده اند، افزود: ویژگی قوی بودن ابزار و تجهیزات زیاد نیست، بلکه معنویت و قرب به قدرت مطلق یعنی خداوند است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان ولایتمداری و همبستگی را از دیگر شاخص های صلابت ملت ایران عنوان کرد و تصریح کرد: برای مقابله با مستکبران آماده شدیم و قوی شدیم تا چنگال صهیونیست ها را از گلوی ملت های مسلمان کوتاه کنیم.

سرهنگ منشوری با اشاره به برنامه های کلیدی هفته دفاع مقدس گفت: اولین برنامه نشست وبینار رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در سالن شهدای ناجا و رژه نیروهای مسلح، گلزار شهدا است. قبور، افتتاح نمایشگاه جنگ فرهنگی، آغاز ارائه نمایش فرهنگی هنری با موضوع کربلای 2 و تجلیل از شهدا نیز در دستور کار قرار دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان بیان کرد: ستاد سلیمانی برای توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان بی بضاعت در هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

وی افزود: همایش نقش زنان در دوران دفاع مقدس، برگزاری دفتر خدمات رسانی تخصصی در سطح استان، ویزیت رایگان پزشکی، دیدار با بیش از 10 هزار خانواده معظم شهدا و رزمندگان و تجلیل از مقام سربازان است. از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید