حضور مسلمانان در روز قدس دشمن را از خواب بیدار می کند


ساعت: 13:52
تاریخ انتشار: 1401/02/08
کد خبر: 1835077

امام جمعه شهرستان لیکک با اشاره به ضرورت بیداری اسلامی در جهاد اکبر گفت: حضور مسلمانان در روز قدس دشمن را از خواب غفلت بیدار می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام افروغی امام جمعه شهرستان لیکک در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس با تاکید بر تاثیر حضور مردم در راهپیمایی قدس بر تصمیمات حاکمان عرب و وهابی گفت: رژیم و ما برای موفقیت در جهاد اکبر نیاز و سختی قحطی را تحمل کردیم و قطعاً این جهاد باید در رفتار ما در جامعه تأثیر بگذارد.

وی ادامه داد: یکی از فضائل مهمی که باید در ماه مبارک رمضان به دست آوریم، مبارزه با دشمن است، دشمنی که مخالف اسلام، انسانیت و انقلاب است و این دشمن قطعا رژیم غاصب صهیونیسم است.

امام جمعه دریاچه درباره تفکر رژیم صهیونیستی گفت: تفکر رژیم صهیونیستی تفکری است که برعکس همه ادیان ابراهیمی است. قدس را به نمایش بگذاریم و به داد مظلومان جهان به ویژه مظلومان و ملت مسلمان فلسطین برسیم.

وی تصریح می کند: شکل مبارزه با صهیونیسم به دو صورت است که سیاستمداران ما در عرصه مبارزات سیاسی و فعالان اقتصادی ما در عرصه مبارزات اقتصادی و نیروهای نظامی ما در عرصه نظامی عمدا نقشه های شوم را خنثی می کنند. رژیم غاصب صهیونیستی».

وی ادامه داد: روش دیگر وظیفه همگانی همه ماست و آن روز قدس است که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است و بر ما واجب و ضروری است که اعتماد لازم را به جبهه مقاومت منتقل کنیم. به ویژه فلسطین اشغالی برای پیروزی در جنگی نابرابر علیه دشمن.

افروقی در خصوص تاثیرگذاری ستاد مردمی روز قدس گفت: حضور مردم در روز قدس قطعا تاثیر زیادی در تصمیمات جهانی علیه ملت مظلوم فلسطین خواهد داشت و به ملت مظلوم فلسطین کمک خواهد کرد.

امام جمعه لیکاک با توجه به حضور توده‌های مردم در کشورهای مختلف در دفاع از مردم فلسطین در روز جهانی قدس گفت: این رویا را بیدار کنید و به مردم منطقه بپیوندید، به مردم فلسطین بپیوندید و آنها را برای پیروزی نهایی یاری کنید.

وی گفت: جنگ امروز دنیا یک جنگ رسانه‌ای است و اگر اراده ملت‌های مسلمان با کارزار قدس متحد و تقویت شود، قطعاً مبارزان فلسطینی با اطمینان بر دشمنان خود پیروز خواهند شد. اعتماد به نفس به دست آورد.»

حجت الاسلام افروغی امام جمعه لیکک در پایان گفت: امیدواریم در اقصی نقاط جهان به ویژه در کشور عزیزمان ایران و مردم همیشه راهپیمایی قدس در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود تا نشان دهد دشمنی که ما پیرو آرمان های انقلاب هستیم، «مقاومت می کنیم و در صورت لزوم جان بی بها خود را فدای دین، اسلام، قرآن و مستضعفان می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید