دشمنان نظام اسلامی به دنبال ناامید کردن ملت ایران هستند.


ساعت: 11:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۰
کد خبر: 1920995

امام جمعه ایرانشهر با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی به دنبال ناامید کردن مردم ایران هستند، گفت: دشمن رویای ناامیدی را در ذهن مردم ایران دفن خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی امام جمعه ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون اظهار کرد: مهمترین راهبردی که دشمن در جنگ ترکیبی جامعه ما را هدف گرفته این است که جامعه را خالی از امید کند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند: جریانی در داخل و خارج کشور وجود دارد که به جای روحیه امید، روحیه ناامیدی را القا می کند، افزود: چهل و سه سال دشمن هر دو را از آینده می خواهد. سیستم و از آنجا که او می خواهد پیشرفت، رفاه، آرامش و آسایشی را که این کشور در واقع شاهد آن است، ناکام بگذارد.

این خطیب روز جمعه اظهار داشت: دشمنان تلاش می کنند مردم را متقاعد کنند که انقلاب اسلامی ناکارآمد است و دروغ های زیادی را در دستور کار خود قرار می دهند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند: دشمنان آمار بی اساس می دهند و دروغ می گویند و موفقیت های انقلاب را پنهان می کنند و دروغ می گویند، خاطرنشان کرد: می خواهند واقعیت های جمهوری اسلامی را انکار کنند، بگذارید اشتباهات ما را خیلی جلوه دهند. بزرگ و از طرف دیگر، مزایای سیستم را نادیده بگیرید.

وی اذعان داشت: این کار دشمن است، می خواهد با کاشت بذر ناامیدی و القای این کارها مردم را از نظام جمهوری اسلامی مأیوس کند.

وی افزود: دلیل سرخوردگی مردم ایران از دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران کاملاً روشن است و تا زمانی که ملت امید داشته باشد، قطعاً این مردم در کنار نظام خواهند بود و از آن نظام حمایت خواهند کرد.

وی گفت: تا زمانی که مردم پشت نظام اسلامی بایستند، قطعاً پیشرفت و اقتدار به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه ایرانشهر گفت: دشمن وقتی می بیند مردم ایران در حال پیشرفت و تجربه هستند مجبور می شوند برای جلوگیری از پیشرفت کشور ناامیدی در مردم ایجاد کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید