دشمنان نظام اسلامی به دنبال جدایی روحانیت از مردم هستند


ساعت: 14:14
تاریخ انتشار: 1401/04/09
کد خبر: 1879821

آیت الله طلحبی گفت: دشمنان نظام اسلامی به دنبال جدایی روحانیت از مردم هستند که باید متوجه این توطئه باشند و به برکت روحانیت انقلابی، جهادی و پرتلاش کشور قطعا ایشان را به خاک خواهند سپرد. رویا.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; آیت الله مجید طلحبی نماینده استان قزوین در مجلس رهبری امروز در همایش زکات گفت: سال ها. امروز این موضوع باید در اقصی نقاط کشور طنین انداز شود.

طلحبی بیان کرد: مقدمه ترویج فرهنگ زکات، ایثار و ایثار، ایمان به خدا و خدامحوری در جامعه است و اگر مردم ایمان واقعی به امداد الهی داشته باشند قطعا مشکلات حل می شود.

وی ادامه داد: اساس زکات خداپرستی است زیرا زکات مبنای اعتقادی دارد و امروز دشمنان به دنبال تضعیف اعتقادات و زیر سوال بردن ارزش های اسلامی هستند و باید نسبت به توطئه های آنان آگاه بود.

این نماینده مجلس خبرگان رهبری افزود: امروز دشمنان اسلام اتاق فکر سنگین و گسترده ای برای تخریب روحانیت و زیر سوال بردن ارزش های اسلامی تشکیل داده اند و امروز اولویت دشمن، نابودی روحانیت است.

وی ادامه داد: خالی کردن میدان و بی تفاوتی در برابر توطئه های دشمنان آفت بزرگی است و از این رو همه باید حماسه ها را برای ساختن هویت انقلاب اسلامی در سنگر جهاد به درستی تبیین کنیم و این درخواست مهم مردم است. مقام معظم رهبری.”

طلحبی بیان کرد: دشمن در انقلاب اسلامی نقاط قوت و ضعف کشور را به خوبی شناسایی کرده و می داند که ولایت فقیه و نفوذ کلام و بیان رهبری نقطه قوت ماست و از این رو به دنبال تخریب و تشکیک در شکست است. استراتژی های دشمن او یک جنگ ترکیبی را طراحی کرد.

وی گفت: دشمنان در اتاق فکر خود با طراحی عملیات های پیچیده قصد حمله به روحانیت را دارند در حالی که روحانیت نقش مهم و اساسی در انقلاب بر عهده دارد و لذا دشمن به دنبال نابودی آن است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: روحانیت از آنجایی که در 43 سال گذشته همراه و یاور مردم بوده و در همه صحنه ها پرچم بر دوش داشته است، امروز باید بیشتر در کنار مردم باشد و در ایجاد نقش داشته باشد. امید و تبیین جهاد.»

طلحبی گفت: دشمنان نظام اسلامی به دنبال جدایی روحانیت از مردم هستند که باید متوجه این توطئه باشند و به برکت روحانیت انقلابی، جهادی و پرتلاش کشور قطعا آرزوی خود را به گور خواهند برد. “

وی ادامه داد: دولت سیزدهم باید در امید آفرینی، رفع مشکلات مردم و حمایت از نیازمندان گام های بلند بردارد و از فرصت ها به خوبی استفاده کند.

طلحبی گفت: امروز شاهد نارضایتی مردمی در برخی مسائل هستیم و این یک مشکل داخلی است زیرا مردم همواره وفاداری خود را به نظام اسلامی ثابت کرده اند اما دولت باید برای رفع نارضایتی ها تلاش جدی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: زکات یکی از اساسی ترین وظایف در نظام اسلامی است و همه باید برای توسعه و ترویج زکات تلاش کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید