دشمنان انقلاب با فشار اقتصادی و تهمت به دنبال جدایی مردم از نظام هستند/ هنر نباید در دام شیطان و هنجارشکنی بیفتد.


ساعت: 19:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۹
کد خبر: 1809425

در خطبه های نماز جمعه شهرستان های کرمانشاه آمده است;

آئین سیاسی نماز جمعه شهرستان های کرمانشاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و موضوعاتی مطرح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آئین سیاسی نماز جمعه شهرستان های کرمانشاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و موضوعاتی مطرح شد.




دشمنان انقلاب با فشار اقتصادی و تهمت به دنبال جدایی مردم از نظام هستند

به گزارش بازی دراز، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته سرپل ذهاب اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به دلیل ماهیت استکبارستیزی و موقعیت ژئوپلیتیک و ژئواستراتژی خاص خود در منطقه از پیشرفت های علمی در منطقه حمایت می کند. حوزه های مختلف در معرض تهدیدات زمانی و مکانی بسیاری قرار دارند.

وی افزود: راهبرد جدید تاکتیکی و تجهیزات نظامی دشمن در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز جنگ ترکیبی و شناختی است.

امام جمعه سرپل ذهاب با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها به موضوع جهاد اشاره کرده و ابعاد مختلف آن را تبیین کرده اند، تصریح کرد: این جنگ ترکیبی از نیروهای متعارف، نامتعارف، سایبرنتیک، روانی و اطلاعاتی در حوزه های مختلف است. اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، دیپلماتیک، امنیتی و رسانه ای.

فاطمی نسب گفت: در جنگ ترکیبی هدف اصلی دشمن اقدام مسلحانه، خشونت خشونت آمیز و حتی تلفات نیست و دشمن به دنبال آماده سازی افکار عمومی و همراهی افکار عمومی برای رسیدن به اهداف خود است.

نسب اذعان داشت: مهمترین راه پیروزی در جنگ ترکیبی و خنثی سازی اقدامات دشمن، اقدام سریع و سریع در برابر حوادث مختلف است تا بتوانیم از سرعت عمل برای ارائه روایت های صحیح افکار عمومی استفاده کرده و در این نبرد پیروز شویم.

وی با اشاره به دیدار ویدیویی رهبر معظم انقلاب با مردم تبریز گفت: رهبر معظم انقلاب در سالروز قیام 29 بخمن در تبریز دیداری ویدئویی با مردم آذربایجان شرقی برگزار کردند.

امام جمعه این شهر افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار فشار اقتصادی و تهمت را دو ابزار دشمن برای جدایی مردم از نظام دانستند و گفتند به عوامل مختلف انقلاب مانند سپاه پاسداران تهمت می زنند زیرا سپاه اثرگذار است. در انقلاب . .

وی همچنین به فرمایش مقام معظم رهبری به جوانان اشاره کرد و گفت: دشمن به افکار عمومی و اندیشه جوانان روی آورده است و از این رو رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود به جوانان فرمودند: تمرکز ایشان بر این است. چیزی، پس در نقطه مقابل عمل کنید و ادامه دهید.

وی با تاکید بر جهاد تبیین، افزود: جهاد تبیین به معنای استفاده از همه ابزارها برای روشنگری و روشنگری جامعه در برابر فرافکنی های دشمن است که این وظیفه تک تک افراد جامعه است و قطعاً دشمن با جهاد به اهداف خود نخواهد رسید. از توضیح.”

هنر نباید در دام شر و هنجار شکنی بیفتد

به گزارش اسلام آباد خبر، حجت الاسلام زمانی موسوی در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به حواشی دهه مبارک فجر گفت: ما مدافع هنر پاک، با اخلاق و با نشاط هستیم، اما هنر نباید در دام شیطان بیفتد. نقض هنجارها

وی با تاکید بر اینکه این سوء استفاده ها باید جبران شود، گفت: وزیر ارشاد باید توجه بیشتری داشته باشد که از چه کسانی در چنین برنامه های مهمی استفاده می شود.

امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: از حرف این زن بدتر [خانم هنرمندی که در خصوص رابطه قبل از ازدواج و حلال زادگی فرزند حاصل از رابطه نامشروع سخن گفته]این سکوت مسئولان بود که باید جواب می دادند.

حجت الاسلام موسوی در خطبه اول خود با اشاره به بحث مهدویت مردم را به رعایت تقوای الهی دعوت کرد.

وی با تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم و اقشار درگذشتگان شهرستان مرصاد در باخمان 31 اسفند گفت: مردم علیرغم همه محدودیت های کرونا چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن گرفتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید