دستاورد نهمین حماسه روز آگاهی ملت از توطئه های دشمنان است.

ساعت: 08:15
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796289

حمیدرضا ترگی گفت: به نظر می رسد دستاورد حماسه 18 دی، جامعه شناسی و آگاهی ملت ما در برابر توطئه های دشمن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمیدرضا ترگی در گفت و گو با مرصادنیوز گفت: زمانی که حماسه 18 دی اتفاق افتاد مردم ما چندین ماه آثار و نتایج قیام 88 را بر اساس سیاست های داخلی و خارجی اپوزیسیون و اپوزیسیون فریب خورده دیدند. سرانجام به مرحله ای رسید که با اصل نظام و ولایت مستحکم شد و لطمات زیادی به ثبات و امنیت کشور وارد کرد و زمینه دخالت خارجی و مطامع دشمنان انقلاب اسلامی را در کشور فراهم کرد.

وی افزود: در چنین شرایطی مردم احساس کردند که این شورش که توسط عوامل داخلی و با حمایت بیگانگان در کشور ایجاد و سازماندهی شده است، در درجه اول کذب است و شعار آن دروغی بیش نیست. این افراد با دشمن برای براندازی نظام، تحریم گسترده علیه ملت ایران توطئه می کنند.

ترکی گفت: مردم با دانشی که در ماه های خرداد 88 به دست آوردند و همچنین آگاهی و بصیرتی که کشف کردند، در مقابل معاندین متحد شدند و این باعث شده است که ملت ایران از بصیرت بیشتر مبتنی بر بصیرت و آگاهی مصون بماند. پس از آن هیچ یک از شورش های دشمنان داخلی و خارجی نتوانست به نتیجه برسد و در عرصه سیاسی ما ادامه یابد.

وی بیان کرد: به نظر می رسد دستاورد حماسه نهم دیا، تصویرسازی از جامعه و آگاهی ملت ما در برابر توطئه های دشمن است و این حماسه باعث شد ملت ایران دقیق و آگاه از توطئه های دشمن باشد. و روش آنها را در برابر آنها بدانند.» با نظام جمهوری اسلامی همیشه آماده ایستادگی، ایستادگی و ایستادگی در برابر توطئه های داخلی و خارجی باشید.

این کارشناس سیاسی گفت: در سال های آینده حتی در سال 1377 شاهد خواهیم بود که همین شعور و بصیرت باعث می شود که مردم به هیچ وجه تحت تأثیر القائات و توطئه های دشمنان قرار نگیرند و اجازه چنین توطئه هایی را ندهند. در کشور ما گسترش یابد.» میدان ظاهر می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید