تحکیم قدرت مردم و غربالگری انقلابیون واقعی با مدعیان دروغین پیام های نهمین حماسه روز است.

ساعت: 16:54
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796070

امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه حماسه 9 عملی یکی از نقاط عطف تاریخ پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران است که یکی از پیچیده ترین و سخت ترین توطئه ها علیه کشور را خنثی کرد، گفت: اتحاد مردم. و نظام، اختفای انقلابیون واقعی با مدعیان دروغین و شکست توهمات و توطئه های غرب علیه ایران از مهمترین پیام های این حماسه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمدرضا علی اکبری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با بیان اینکه روز نهم یوم الله است، گفت: روز نهم یوم الله است زیرا در آن روز شاهد فتح دلها و نصرت الهی بودیم.

وی خاطرنشان کرد: در 18 دی ماه آرزوی شیاطین برای حداقل هایی مانند درگیری و جنگ داخلی در کشور ما به واسطه تابش خورشید جهان اسلام ناکام ماند.

حجت الاسلام علی اکبری افزود: این روز ماندگار و عید قربان انقلاب اسلامی و روز پیروزی حق و نوید فجر توحید و عدالت و رستگاری مستضعفان است.

استاد حوزه علمیه در خصوص اغتشاشات سال 88 گفت: اغتشاشات سال 88 برنامه ای است که دشمنان از جمله بیگانگان با محوریت آمریکا، رژیم صهیونیستی غاصب و کشتار کودکان، انگلیس و ضد و نقیض آن را ایجاد کردند. – منافقان انقلابی قدیم و جدید و نیز فرقه های کور و نوظهور.»

وی هدف خود را براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: حداقل 10 تا 15 سال قبل این هدف را آماده کرده اند و مهمترین هدف قیام 1388 ایجاد شکاف بین امام زمان(عج) است. و امت.»

حجت الاسلام علی اکبری با بیان اینکه حماسه 9 عملی یکی از نقاط عطف تاریخ پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران است که یکی از پیچیده ترین و سخت ترین توطئه ها علیه کشور را خنثی کرد، گفت: و جایگاه ولایت وحدت است. مردم و نظام، اختفای انقلابیون واقعی با مدعیان دروغین و شکست توهمات و توطئه های غرب علیه ایران از مهمترین پیام های این حماسه است.

امام جمعه ماهنشان با اشاره به فرمایشات ائمه انقلاب مبنی بر رعایت قانون گفت: نباید نظر شخصی را بر قانون مقدم داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند اگر قانون شکنی شود هرج و مرج به وجود می آید، افزود: انتخابات یک رقابت ملی است و کسانی که اصل نظام را قبول ندارند وارد مراکز تصمیم گیری نشوند. و مدیریت و از حاکمیت قانون بدون توهین اطاعت کنند. نهادهای قانونی از جمله استانداردها و آداب مورد نیاز است و همه باید به قانون پایبند باشند.

حجت الاسلام علی اکبری گفت: هیچکس حق ندارد در حین بررسی صلاحیت نامزدها یا قبول نتایج انتخابات، قانون شکنی کند.

این کارشناس سیاسی در خصوص لزوم بزرگداشت و بزرگداشت 9 روز گفت: است.

وی بیان کرد: توجه به وحدت و انسجام ملی و انسجام ملی با تاکید بر جنبه های مثبت حماسه خاطرات نهم، توجه به درس ها و پیام های این حماسه به ویژه نقش بصیرت و پافشاری بر غلبه بر آشوب ها، توجه به الگوسازی است. حماسه نهم دیه برای ادای مأموریت تبیینی و خنثی کردن جنگ دشمن و استفاده از فرصت این مراسم برای تبیین وضعیت موجود و ایجاد امید و تبیین احتمالات قیام در آینده از دیگر دلایل لزوم گرامیداشت اقدام نهم است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید