خواص و مدعیان دموکراسی در شورش های 88 و 1401 لغزیدند. حماسه 18 آذر پروژه انقلاب رنگی در ایران را شکست داد.


ساعت: 14:08
تاریخ ارسال: 1301/10/09
کد خبر: 1920751

عباسی گفت: مردم در فتنه 88 و 1401 با درایت از نظام حمایت کردند اما متأسفانه لغزش کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا عباسی نماینده مجمع نمایندگان البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک درباره حماسه 18 آذر گفت: انتخابات سال 88 با حد نصاب فوق العاده برگزار شد.

عباسی به شرکت 85 درصدی مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: مردم پای کار آمدند و آزادانه رای دادند، این امر اوج نظام جمهوری را به همراه داشت.

وی گفت: متأسفانه چند ماه قبل از انتخابات عده ای با دشمن خارجی زمزمه کردند که در نتیجه تردید دارند و درخواست ناظران بین المللی کردند.

عباسی با اشاره به اینکه از زمان انقلاب تاکنون اجازه دخالت در انتخابات را نداده ایم، تصریح کرد: مردم معتقدند نظام و شورای نگهبان حافظ رای آنهاست.

نماینده مردم کرج گفت: عده ای با یک کد تقلب شبهه ایجاد کردند و از اوایل خرداد 88 دست به شورش زدند به این امید که مردم را با خود ببرند.

عباسی با اشاره به اینکه شورشیان تلاش می کنند رژیم را وادار به اجرای خواسته های خود کنند، افزود: راه حل آنها برای شورش بسته بندی نسخه خارجی بود.

وی با بیان اینکه دشمن با نسخه شورش در اوکراین، قزاقستان، ازبکستان و آذربایجان تمام شده است و معتقد است می تواند از آب اخلال صید کند.

نماینده مردم فردیس تصریح کرد: بصیرت مردم و درایت رهبر معظم انقلاب موجب فرو نشستن غبار نابسامانی شد و ملت در سال 1387 توانستند به حقیقت امر برسند.

عباسی با اشاره به اینکه نظام به مدت 8 ماه در حالی که صف تظاهرات و اغتشاشات تقسیم شده بود، آگاهی رسانی می کرد، گفت: حماسه 18 آذر مردم نظام را در برابر شورش واکسینه کرد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب با قدرت پشت نظام جمهوری ایستادند اما مردم مدعی دموکراسی امتحان بدی دادند و علیه نظام جمهوری قیام کردند.

عباسی با اشاره به اینکه جمهوریت و اسلام گرایی نظام با حماسه 18 دی برقرار شد، تصریح کرد: دشمن از به راه انداختن انقلاب رنگارنگ و مخملی در ایران ناامید شد.

وی تصریح کرد: مردم در فتنه 88 و 1401 عاقلانه از نظام حمایت کردند، اما متأسفانه لغزش کردند، خوب امتحان نکردند و در جایی که نظام باید خرج نمی کرد.

نماینده مردم کرج در مجلس گفت: دشمن بعد از نتیجه نگرفتن اغتشاشات 3 ماهه اخیر در حوزه اقتصادی فشار آورده است اما در این حوزه نیز شکست خواهد خورد.


ستاره احمدی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید