سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر در حادثه شیراز جای نگرانی دارد


زمان: 09:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۳
کد خبر: 1908238

حجت الاسلام شریفی گفت: سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر مایه نگرانی است. برخی کشورها و سازمان ها و بنیادهای به اصطلاح بشردوستانه در برابر این جنایت سکوت کردند که گویی این شهدا انسان نیستند و این نشان دهنده استاندارد دوگانه حقوق بشر از سوی آنها است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام ابراهیم شریفی استاد دانشگاه و دانشگاه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هرمز گفت: شهادت مظلومانه جمعی از زائران و هموطنان مظلوم در جنایت هولناک تکفیری، صهیونیستی و آمریکایی گرایی حرم حضرت احمد بن موسی (ع)” امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری این ضایعه را به ملت شریف ایران به ویژه مردم استان فارس و خانواده معظم شهدا تسلیت عرض می کنم.

امام جمعه شهرستان حاجی آباد با بیان اینکه جنایات تروریستی و مواضع مختلف شاهچراغ چندین پیام مهم برای ما دارد، گفت: دشمن خبیث و سرسخت را بهتر بشناسیم، او به حرم اهل بیت رحم نمی کند. ع ) و نه از مردان و زنان و خردسالان و کودکان و این نکته نشان از نادرستی شعار «زن، زندگی و آزادی» از طرف آنها دارد.



شریفی افزود: این جنایت هولناک حرم نشان از درماندگی، استیصال و بن بست دشمنان ایران اسلامی است که در عرصه های مختلف شکست خورده و اینگونه مردم را به خاک و خون کشیدند.



وی ادامه داد: دشمنان با وجود شعارها و اظهارات خود با مردم ایران همدردی نمی کنند. زیرا در این چهار دهه بدترین تحریم ها و جنایات را علیه مردم ایران تحمیل کردند.



امام جمعه شهر حاجی آباد گفت: آنهایی که تا الان در بی خوابی بودند چشم باز کنند که جان مردم و زن و بچه و بسیج و دانشجو و پاسدار را کشتند و هم بیت المال و هم کشور را کشتند. آنها آسیب می رسانند و شعارهای توهین آمیز می دهند، اینها کسانی نیستند که بخواهند. بلکه تحریک کننده، نفوذی و دشمن انقلاب و مردم هستند. اگر تا به حال شک داشتید، شک آنها برطرف شده است تا راه آنها از این مزدوران و عناصر برانداز جدا شود.



شریفی تصریح کرد: سکوت مدافعان دروغین حقوق بشر مایه نگرانی است. برخی کشورها، سازمان ها و بنیادهای به اصطلاح بشردوستانه در قبال این جنایت سکوت کرده اند که گویی این شهدا انسان نیستند و این نشان دهنده استاندارد دوگانه حقوق بشر از سوی آنها است.

وی تصریح کرد: امروز در جنگ بین کشورها هستیم، دشمن همه جناح ها را به میدان آورده و با تمام قدرت وارد فضای مجازی و واقعی شده است. باید باور کنیم که در جنگ ترکیبی تمام عیار هستیم. این توهم جنگ نیست، این جنگ واقعی است. هدف دشمن، روحانیت، پاسدار و بسیج نیست، بلکه هدف دشمن اصل نظام و انقلاب است، هدف دشمن، خود مردم است.



این منطقه و استاد دانشگاه گفت: باید نقشه دشمن را خنثی کنیم و با اتحاد و یکپارچگی اقوام و احزاب شیعه و سنی به خودمان برگردانیم و اختلافات جزئی و ناچیز را کنار بگذاریم.



شریفی با بیان اینکه باید جهاد تبیین، روشنگری و بصیرت را جدی بگیریم، گفت: اگر مسائل را درست و صادقانه تحلیل و تبیین نکنیم، دشمن آن طور که می خواهد آنها را می پزد و می خورد و به خورد جوانان می دهد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن به ما می گوید کشور ما آینده ای ندارد، آینده تیره و تار است، دشمن می خواهد جوانان ما را نسبت به قدرت، انقلاب و آینده ناامید و بی انگیزه کند تا به هدف خود برسند.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید