دشمنان با ترور اقتصادی و تفرقه به دنبال شکست ملت یمن هستند


ساعت: 22:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۸
کد خبر: 1809307

رهبر جنبش انصارالله تاکید کرد که عربستان و متحدانش با در پیش گرفتن سیاست محاصره اقتصادی و تفرقه به دنبال شکست مردم یمن هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش المسیره، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن در دیدار با هیئتی از قبیله الجنه در استان مارب از وفاداری آنان به مردم یمن و مبارزه با ائتلاف سعودی قدردانی کرد.

الحوثی در این دیدار تاکید کرد که دشمن سعودی قصد دارد با محاصره اقتصادی ناجوانمردانه و تفرقه بین مردم یمن به اهداف شوم خود در این جنگ دست یابد.

وی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به عنصر اساسی وحدت و یکپارچگی در صفوف مردم یمن، گفت:

عبدالملک الحوثی در حالی که رژیم صهیونیستی با اعمال فشار بر آمریکا و جداسازی تدریجی مردم یمن از مقاومت به دنبال قرار دادن جنبش انصارالله در لیست تروریستی است، بر لزوم حفظ وحدت و پرهیز از اختلافات سعودی تاکید کرد.

روزنامه عبری تایمز اسرائیل به نقل از مقامات اسرائیلی می نویسد که تل آویو بر دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا فشار می آورد تا به درخواست امارات، جنبش انصارالله یمن را در فهرست سازمان های تروریستی قرار دهد.

پایگاه خبری اکسیس چند روز پیش در گزارشی به نقل از منابع آگاه گزارش داد کاخ سفید در حال بررسی بازگرداندن هوتوها به فهرست سازمان های تروریستی خارجی است.

امارات روز پنجشنبه (10 فوریه) فاش کرد که امارات متحده عربی از دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا خواسته است تا انصارالله یمین را به عنوان یک گروه تروریستی به رسمیت بشناسد و این گروه را در فهرست سازمان های تروریستی قرار دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید