هتک حرمت اصلاح طلبان علیه تامین اجتماعی/ وقتی در «هم میهن» با ضدانقلاب وجه اشتراک پیدا کرد!


ساعت: 12:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۸
کد خبر: 1898228

جریان اصلاحات با سینه تنگ ضد انقلاب و انتشار اخبار جعلی و زرد، بدبینی را در افکار عمومی ایجاد کرد و احساسات مردم را جریحه دار کرد، بازی با افکار عمومی کیست؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون ; روزنامه اصلاح طلب هم میهن که با تنفس مصنوعی شورشیان و منابع مالی نامشخص و کاملاً پنهان اعضای اخراجی حزب رادیکال کارگزاران سازندگی از جمله غلامحسین کرباسکی احیا شده و کار می کند، در سال های اخیر امواج مخربی را علیه نظام ایجاد کرده است. چند روزی بود که جمهوری اسلامی به بهانه ای واهی علیه گشت ارشاد شروع به تخریب ارزش های نظام اجتماعی و دینی در اذهان عمومی کرد.

طراحی و برچسب زدن اتهام واهی و شروع پروژه ضرب و شتم توسط نیروی گشت ارشاد پس از ساخت و سازهای دروغین مثلث عبری-عربی-غربی با استفاده از فوت مرحومه مهسا امینی دختر کرد دچار عوارض در پایتخت. ساختمان پلیس برای امنیت اخلاقی او حملات سایبری و رسانه ای گسترده ای را مدیریت کرده است.

تلاش ضدایرانی برخی از فعالان اصلاح طلب و رسانه های مرتبط با آنها برای تحقیر جمهوری اسلامی با تاکتیک های دروغ، رفتار جدیدی نیست، سوسیالیسم به تضاد در اصطلاح و رفتارهای متناقض تبدیل شده است.

این طیف علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در مناسبت های مختلف می خواستند خود را حامی حقوق زنان نشان دهند و دیری نپایید که با اقدامات دروغین، ناکامی و بی عملی مردم مواجه شدند.

روند غیراخلاقی اصلاح طلبان دیکتاتوری تام و استفاده از کلیدواژه های «بولو»، «ورود زنان به ورزشگاه» و «گشت ارشاد» در مقاطع مختلف سوءاستفاده های سیاسی را دنبال کرده است.

اما نکته ای که در روزهای مختلف و رفتارهای متعدد این افراد دوسوگرا به وضوح مشهود بود، تابوت ضد انقلاب است، سوالی که هیچ یک از فعالان اصلاحات در مورد ارتباط با رسانه های بیگانه و تهیه غذا برای آنها در فحاشی های خود نپرسیدند. تامین اجتماعی پاسخی نداده است، سوال اینجاست که کدام یک از این هرزنامه ها و هرزنامه ها توانسته اند به آرامش جامعه کمک کنند و احساسات جریحه دار افراد را در چنین شرایطی تسکین دهند.

ورود برخی چهره های سیاسی تندرو اصلاح طلب به بهانه نقض حقوق زنان توسط روزنامه هم میهن با تیترهای زیر سوال بردن حقوق شهروندی با پدیده گشت ارشاد، درماندگی نسل جوان با وجود گشت ارشاد و تیتر تحریک آمیز این روزنامه در تاریخ یکشنبه 27 شهریور با عنوان “جانی به موی” یکی از اقدامات این گرایش برهم زدن آگاهی عمومی است.

کاربران فعال انقلابی و جریان‌های انقلابی در شبکه‌های اجتماعی با انتشار پست‌ها و توییت‌هایی در صفحات شخصی خود نسبت به این دروغ‌ها و رفتارهای سیاسی خودخواهانه و مطالبات دستگاه قضایی با کلیدواژه #دادستان آنجاست واکنش نشان می‌دهند و #این اقدامات موجی از آگاهی و شفاف‌سازی را ایجاد کرد. برای مردم در فضای مجازی توسط این کاربران به خصوص در خصوص دروغ های روزنامه ایشالا طلب هم ماهان.

یکی از کاربران توییتر در این باره نوشت: من می توانم به اندازه روزنامه از آزادی در جمهوری اسلامی بگویم #سرزمین مادری بدین ترتیب او با وقاحت پازل سناریوهای دروغین علیه نظام و امنیت کشور را تکمیل می کند و با پول بیت المال و یارانه های دولتی تیتر و گزارش خلاف واقعیت می سازد. واقعا #دادستان کجاست؟ و چرا با عوامل ترویج دروغ های #مهسا پاسخ نمی دهد؟

92933870 05df 435e 85aa 3fd494ce5366 خبر خاکستری

کاربر دیگری نوشت: در کشور آنقدر آزادی بیان وجود دارد که هر فرد و جریانی می تواند انتقاد خود را بیان کند، اما در این میان آزادی بیان به همه مردم ظلم می کند، این وظیفه روزنامه دروغگو است. #سرزمین مادری این وسط سخنرانی اراجیف است #دادستان کجاست؟ با مروجین #دروغ های مهسا آن را جدی بگیر

5a3d0ef7 b92e 4b4b 9591 d7fc85b1f5a6 خبر خاکستری

کاربر دیگری نوشت: شایعات را دشمنان می سازند، منافقان آن را پخش می کنند، احمق ها آن را باور می کنند #سرزمین مادری. با دروغ های #مهسا آمین کی میخوای بزنی؟ #دادستان کجاست؟ به فکر منافقین نباش!

05904d94 fd71 4557 99ad 4ec3c5025386 خبر خاکستری

یکی دیگر از کاربران توییتر نوشت: روزنامه #سرزمین مادری متعلق به جریان اصلاحات در جریان درگذشت مهسا امینی از این حادثه علیه امنیت ملی کشور سوء استفاده شد. این محاکمه در مقابل ترور عمدی میترا استاد توسط نجفی، روزه خود را در سکوت برگزار کردند.

0c2ac807 a5aa 459e bddb bf9be070549e خبر خاکستری

یکی دیگر از فعالان توییتری نوشت: روزنامه زرد #سرزمین مادری با این عنوان و بازی با احساسات مردم یکی از قطعات مرموز پروژه قاتل دروغ های #مهسا آمین! بنابراین #دادستان کجاست؟ به این موانع امنیت ملی بپردازیم؟


61a05373 7201 4046 b36b 2644d0fea26b خبر خاکستری

یکی از کاربران به نام شهید ابراهیم هادی نیز در صفحه شخصی خود نوشت: در جریان درگذشت روزنامه مهسا امینی #سرزمین مادری جریان ناآرامی ها که با احزاب سیاسی مرتبط بود، به دنبال برهم زدن نظم عمومی در کشور بود #دادستان کجاست؟ که علیه قیام آن جریان است که شایعه اول است دروغ های #مهسا آموزش برای مقابله و انجام اقدامات بعدی لازم.

cac35a27 7e1e 4dfd 8936 9d739e3ea2b2 خبر خاکستری

فرشته عسکری یکی از کاربران فعال توییتر گفت: در فضای دروغ پردازی رسانه های اصلاح طلب منفعت سیاسی خواسته ما این است که #دادستان کجاست؟ پس با بانیان و متخلفان پروژه دروغ های #مهسا با این گرگ های لباس میش مقابله کنید و فضای اجتماعی را نجات دهید.

85fdb5ec f160 4b04 bb6d 0499a9f257f6 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید