ملت ایران هتک حرمت به مقدسات ملی را تحمل نمی کند


ساعت: 09:26
تاریخ انتشار: 31.06.1401
کد خبر: 1898944

سلیمی نماینده مردم محلات و دیلیجان در مجلس گفت: هرکس به ایران عشق و علاقه داشته باشد اجازه توهین و جسارت به نمادهای مذهبی و عتبات ملی کشور را نخواهد داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دیلیجان و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی در خصوص توهین به نمادهای ملی در اعتراضات اخیر گفت: هرکس به ایران عشق و علاقه داشته باشد اجازه توهین به نمادهای مذهبی و عتبات عالیات کشور را نخواهد داد.

سلیمی تصریح کرد: بر اساس گزارش های دریافتی در نقاط مختلف کشور در تجمعات اخیر افرادی از کشورهای مختلف دستگیر شده اند، این نشان می دهد که عده ای تلاش می کنند با اعمال نفوذ بر معترضان، اعتراضات را برهم بزنند و فضا را به سمتی برانند که موجب رنجش دا. نمادهای ملی کشور

وی ادامه داد: امروز دشمنان به میدان آمده اند و از این اقدامات معاندان حمایت و تشویق می کنند و مردم باید خط خود را از این مردم جدا کنند و بر سینه این مردم بکوبند.

نماینده مردم محلات و دیلیجان در شورای اسلامی با اشاره به اینکه ملت ایران همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده است، گفت: ملت ایران همان ملتی است که در طول 8 سال از اهانت به حرم خود نگذاشت. پاسداری مقدس و نگذاشت به هیچ بخشی از سرزمین ایران توهین شود

وی افزود: ملت ایران همان مردمی هستند که در مراسم تشییع شهید سلیمانی آن حماسه ها را آفریدند و در ایام کرونا چه فداکاری ها و فداکاری هایی از خود نشان دادند. آنها به این رفتارهای خشونت آمیز تعلق ندارند. این رفتار کار عناصر ضد انقلاب و منافقین است. منافقین با ملت ایران همدردی نمی کنند.» همان هایی که 17 هزار نفر را در ایران کشتند.

عضوهیئت رئیسه شورای اسلامی تصریح کرد: معترضان باید هرچه سریعتر خطوط و مرزبندی های خود را از مزدوران استکبار جدا کرده و اجازه سوء استفاده از احساسات پاک خود را ندهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید