گفتگوهای جالب تیلور در آستانه دعوای حساس با «حسن یزدانی»

دیوید تیلور پیش از مبارزه همیشه هیجان انگیزش با حسن یزدانی می گوید که پس از باخت سال گذشته هر روز به باخت فکر می کند و مشتاقانه منتظر است فردا شب با یزدانی که از او به عنوان بهترین استعداد کشتی یک نسل یاد می کند مبارزه کند.

هواداران ایرانی هزاران کیلومتر را طی کردند و به اینجا آمدند تا هیجان زده شوند. حالا کمی زودتر این اتفاق برای آنها می افتد. واقعا شگفت انگیز است. ما شاهد ورزش در بالاترین سطح هستیم. کشتی در بالاترین سطح. دو نفر که بهترین هستند در مقابل هم می ایستند و با هم می جنگند. فردا این کشتی را خواهیم دید. نبرد البته هر نبردی یک پیروزی نیست، اما فردا واقعا هیجان انگیز است. برای رویارویی مجدد با یزدانی بسیار هیجان زده هستم. کسی که بهترین استعداد یک نسل است. ورزشکار، رقیب. خودم را به یزدانی به چالش می کشم.

بعد از باخت پارسال به این مبارزه فکر کردی؟

هر روز به آن فکر می کردم. هر روز. من پارسال به او باختم و واقعاً دردناک بود. نتونستم خودم باشم و باختم. به همین دلیل من اینجا هستم. من اینجا هستم تا با یزدانی ها بجنگم. به هر افتخاری که می خواستم رسیدم. من می خواهم دوباره آن را بگیرم و به پاریس بروم. اما در این مسیر می خواهم با یزدانی با بهترین استعداد در کشتی مبارزه کنم. من نمی توانم صبر کنم تا فردا شب با او مبارزه کنم.

دیدگاهتان را بنویسید