زمان دیدار فینال بین حسن یزدانی و دیوید تیلور در کشتی جهانی در بلگراد

به گزارش ایسنا، رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان 2022 از روز پنجشنبه در بلگراد صربستان آغاز شد و در 4 وزن برتر ایران دو فینالیست و یک شانس برای کسب مدال برنز دارد.

دیدارهای فینال و رده بندی 4 کیلوگرم اول از ساعت 20:30 عصر جمعه آغاز می شود که در دیدار فینال محمد نکودی در وزن 79 کیلوگرم و حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم به مصاف هم می روند و امیرحسین زارع برای برنز مبارزه می کند. مدال.

در فینال وزن 79 کیلوگرم، محمد نکودی به مصاف جردن باروز آمریکایی می رود که این مسابقه ساعت 21:15 جمعه شب برگزار می شود.

در فینال وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی به مصاف دیوید تیلور از آمریکا می رود که ساعت 22 جمعه شب برگزار می شود. پس از این دیدار امیرحسین زارع برای کسب مدال برنز وزن 125 کیلوگرم به میدان می رود.

البته زمان برگزاری این مسابقه آزمایشی است و بسته به طول مسابقات ممکن است زودتر یا دیرتر برگزار شود.

همچنین ملی پوشان دیگر 3 وزن ایران نیز از ساعت 13 روز جمعه به روی تشک خواهند رفت.

رکورد بی نظیر یزدانی و تیلور قبل از رسیدن به فینال
حسن یزدانی و دیوید تیلور در مسابقات جهانی 2022 بدون کاهش حتی یک امتیاز به فینال وزن 86 کیلوگرم رسیدند.

حسن یزدانی دارنده مدال طلای جهان و المپیک و دیوید تیلور دیگر قهرمان آمریکایی جهان و المپیک به عنوان دو رقیب سنتی که در رقابت های جهانی کشتی آزاد 2022 در بلگراد صربستان با برتری قاطع به دیدار فینال وزن 86 کیلوگرم می روند پیش بینی می شد. بر تمام رقبای خود

نکته جالب اینکه یزدانی و تیلور بدون از دست دادن حتی یک امتیاز به فینال این رقابت ها راه یافتند، بنابراین حساسیت رقابت فینال بین این دو چهره شاخص کشتی جهان به دلیل آمادگی بدنی بالا بیش از پیش افزایش می یابد.

یزدانی در اولین مبارزه خود در این رقابت ها برابر ایوان ایچیزلی از مولداوی با نتیجه 10 بر صفر پیروز شد، سپس سباستین یزیرزانسکی از لهستان را با نتیجه 11 بر صفر شکست داد و در نیمه نهایی بوریس ماکویف کشتی گیر روس الاصل از اسلواکی را با نتیجه 10 بر صفر به برتری رساند. به فینال رفت بلند شد

دیوید تیلور نیز در مبارزه نخست مقابل آرون کانووا از ایتالیا 10 بر صفر پیروز شد، سپس اتان راموس از پورتوریکو را 11 بر صفر شکست داد و در نیمه نهایی با نتیجه قاطعانه 12 بر صفر عظمت دولتبکوف از قزاقستان را مغلوب کرد و مانند حسن یزدانی. ، بدون از دست دادن حتی یک امتیاز به فینال رفت.

یزدانی در 3 مبارزه 31 امتیاز و تیلور در 3 مبارزه 33 امتیاز از حریفان خود کسب کردند.

به این ترتیب پنجمین دیدار حساس یزدانی و تیلور در سال های اخیر فردا شب (جمعه) در بلگراد صربستان برای رسیدن به مدال طلای جهان برگزار می شود.

یزدانی و تیلور 4 بار با هم بازی کرده اند که سهم تیلور 3 برد و سهم یزدانی 1 برد بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید