حسن یزدانی برای تیلور کری خواند

حسن یزدانی برای تیلور کری خواند

وقت گذاشتن برای دیدن کشتی های حسن یزدانی هرگز برای مردم ایران خسته کننده نخواهد بود. ستاره مردمی که در تمام تورنمنت های زندگی اش پر انگیزه است و امروز در جام معتبر تورلیخانوف قزاقستان عملکرد ثابت و تکراری خود را روی تشک ارائه کرد.

ستاره بی بدیل مبارزات ایران در دیدار فینال پس از دو پیروزی مقابل نمایندگان ترکیه و میزبان به مصاف حریف قدیمی و قدیمی خود از اسلواکی رفت. بوریس ماکویف که در فینال جام جهانی 2017 مغلوب نابغه ایرانی شد، بار دیگر با نتیجه 11 بر صفر شکست خورد تا نشان دهد یزدانی چقدر با سایر رقبای خود فاصله دارد.

بدون شک تنها رقیب جدی دیوید تیلور ستاره کشتی ایران حسن است که خود را برای مبارزه مجدد با او در جام جهانی 2022 صربستان آماده می کند، مسابقه ای که نه تنها مردم ایران و آمریکا را به کام مرگ می کشاند. بسیاری از مردم در کشورهای دوست در سراسر جهان. مسابقه کشتی ناب بین دو ستاره بزرگ کشتی جهان با کلکسیون طلاهای جهان و المپیک که این روزها باعث افتخار فدراسیون جهانی شده است.

یزدانی که ماه ها پس از جدایی از مسابقات رسمی وارد این رقابت ها شد، نشان داد که سه طلای جهانی، یک طلای المپیک و یک نقره و یک نقره و برنز جهانی مانعی برای کاهش اراده او برای کسب جوایز بیشتر نیست و انتظار دارد پیش برود. برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در جام جهانی 2021 دوباره روی تشک با تیلور آمریکایی روبرو شد.

دیدگاهتان را بنویسید