سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس برای استقلالی ها کری خواند

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس برای استقلالی ها کری خواند

حمید درخشان درباره دربی 98 سرخابی که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، گفت: بازی بدی نبود. به نظر من مشکلاتی وجود داشت که پرسپولیس نتوانست نتیجه را حفظ کند. پرسپولیس می توانست در این دیدار پیروز شود و اگر بعد از گل اقدام خوبی انجام می داد می توانست آن طلسم را بشکند و برنده شود. در واقع تیم باید درایت می کرد تا برنده از زمین خارج شود. در هر صورت این اتفاق نیفتاد و البته تیم در مجموع عملکرد خوبی داشت.

وی ادامه داد: اگر پرسپولیس در این دیدار سه امتیازی شود بسیار مفید است و در جدول تاثیرگذار خواهد بود.

درخشان درباره انتخاب گوهری به جای حامد لک در دربی توضیح داد: ریسک بزرگ یحیی گل محمدی این بود که گاهی به چنین ریسک هایی واکنش نشان می داد.

بازیکن سابق سرخپوشان و تیم ملی فوتبال به اعتراضی که یحیی گل محمدی به داور بعد از تساوی استقلال داشت، تاکید کرد: یحیی تا حدودی حق داشت. متاسفانه تغییر به تعویق افتاد و همین مشکل باعث شد پرسپولیس 10 نفره شود که بسیار سرنوشت ساز شد. حضور سیدجلال در خط دفاعی آن زمان می توانست کمک زیادی به تیم کند و نباید فراموش کرد که در موضوع قهرمانی می توانست کمک زیادی به تیم کند اما به هر حال داور اجازه تغییر نداد و پرسپولیس هم. گل زد.

وی در واکنش به استعفای یحیی گل محمدی پس از دربی و بازگشت وی گفت: یحیی باید بماند و کارش را تمام کند. فوتبال غیرقابل پیش بینی است و خیلی چیزها ممکن است دوباره اتفاق بیفتد. پرسپولیس باید همین قدرت را حفظ کند و ممکن است استقلال خود را از دست بدهد. ما شک نداریم که فوتبال می تواند منجر به اتفاقات غیرقابل پیش بینی زیادی شود. یک لیوان هم هست و باید به شکل خاصی به آن نگاه کنیم.

درخشان به دو دیدار مقابل تیم ملی فوتبال اشاره و خاطرنشان کرد: بازی با کره، لبنان سخت است، اما نمی تواند برای ما مشکلی ایجاد کند، چون بازی در ایران است. فکر می کنم کره از همه تیم هایی که با آنها بازی کرده ایم بهتر است و باید رویکرد خوبی مقابل این تیم داشته باشیم.

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال با یادآوری اینکه آیا صعود تیم ملی در جام جهانی انگیزه بازیکنان را برای کسب بهترین نتیجه مقابل کره جنوبی کم نمی کند، یادآور شد: به نظر من اصلا این موضوع می تواند صحت داشته باشد. ما در مورد فوتبال حرفه ای صحبت می کنیم. این حرفه ها معنی ندارد. وقتی از تیم باشگاهی خود پول می گیرید یا برای تیم ملی خود بازی می کنید، اصلا قابل قبول نیست که بگویید به دلایلی انگیزه شما کم است. بازیکن نباید بی تفاوت روی زمین فرود آید. وقتی او برای تیم ملی کشورش بازی می کند، فقط این 100 بار به او انگیزه می دهد. ما باید کره را بگیریم و موضع خود را حفظ کنیم. اگر این تیم را نبردیم، کار زیادی نکرده ایم.

وی همچنین درباره دعوت کنعانی ها به تیم ملی با وجود اختلافی که منجر به محرومیتش شد، اظهار کرد: به هر حال روزی که کمیته انضباطی این تصمیم را گرفت باید به آن احترام گذاشته می شد. وقتی تصمیمی گرفته می شود باید اجرا شود. ضمن اینکه بازیکنان ما باید خیلی مراقب باشند تا در چنین حاشیه هایی قرار نگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید