کری سرمربی سابق پرسپولیس برای استقلالی ها

گری سرمربی سابق پرسپولیس برای استقلالی ها

پرسپولیس امشب در نود و هشتمین شهر پایتخت به مصاف استقلال رفت. اما نتیجه این دیدار در تعیین تکلیف قهرمان امسال لیگ تاثیر مستقیم دارد. گابریل کالدرون از دربی تهران، خاطره حضور در شهرآورد، شانس سرخپوشان برای موفقیت در این دیدار و … می گوید که در ادامه می خوانید:

دربی امروز را چگونه می بینید؟

دربی همیشه بازی خاصی است و فرقی نمی کند تیم ها کجا باشند. استقلال در حال حاضر شرایط بهتری در جدول دارد اما در طول مسابقه هر اتفاقی ممکن است بیفتد.

بهترین خاطره شما از حضور در شهرآورد چیست؟

برتری در این مسابقه واقعا تجربه خوبی بود. برای من افتخار بزرگی بود که توانستم در ورزشگاهی پر از هوادار برجسته باشم و بعد از آن هواداران خوشحال ورزشگاه را ترک کنند.

این دربی شرایط متفاوتی دارد چرا که هر دو تیم برای قهرمانی می جنگند و سه امتیاز این دیدار می تواند تاثیر مستقیمی در روشن شدن تکلیف قهرمان داشته باشد.

درست مثل فینال پرسپولیس در این دیدار بیشتر از استقلال به برتری نیاز دارد، اما این را هم در نظر بگیریم که تا جایی که من می دانم، استقلال مدت زیادی است که در دربی لیگ پیروز نشده است.

در شهری که توانستید آندره آ استراماسیونی را شکست دهید، توانستید با یک تغییر طلایی شرایط را تغییر دهید. زمانی که مهدی عبدی جوان بدون تجربه حضور در ترکیب اصلی را معرفی کردید، فکر می کردید می تواند شرایط را تغییر دهد؟

قطعا من برای هر شیفت برنامه دارم و عبدی را برای گلزنی به زمین فرستادم که این کار را هم کرد. دربی با سایر مسابقات متفاوت است و باید تیم را از نظر روحی و به خصوص بازیکنان جوان آماده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید