کری پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس برای استقلالی ها

کری پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس برای استقلالی ها

محمد پنجعلی درباره اختلاف 6 امتیازی پرسپولیس و استقلال تهران در بالای جدول گفت: قطعا در ادامه لیگ برتر شاهد نوسانات زیادی خواهیم بود. بعید می دانم که اختلاف دو تیم ثابت بماند و اختلافات دو تیم در لحظات تعیین کننده لیگ برتر سال آینده مشخص شود.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به تفاوت جبران ناپذیر امتیاز پرسپولیس با استقلال و باخت زودهنگام سرخپوشان گفت: آنهایی که می گویند کار پرسپولیس در لیگ برتر تمام شده است، از فوتبال و مختصات جدول چیزی نمی فهمند. امیدوارم قهرمانی خود را تکرار کنند.

مدافع سابق سرخپوشان ادامه داد: این دربی بسیار تعیین کننده است. پرسپولیس قطعا این را جبران می کند و استقلال در برخی دیدارها امتیاز از دست می دهد. مهمترین عامل برای پرسپولیس حفظ تمرکز و روحیه تیمی است. آنها باید بازی به بازی پیش بروند تا بتوانند جای استقلال را بگیرند که من به آن خوشبین هستم.

وی درباره تاثیر اشتباهات فردی بازیکنانی مانند حامد لاک در آخرین نتایج پرسپولیس توضیح داد: اشتباهات فردی دروازه بان ها بیشتر به چشم می خورد. فشار زیادی روی بازیکنان تیمی است که همیشه موفق بوده است. آنها باید حمایت شوند. همه چیز را نمی توان با یک شکست نادیده گرفت.

پنجعلی درباره آخرین گلایه های یحیی گل محمدی از مشکلات مالی گفت: حق با سرمربی تیم و بازیکنان کاملاً درست است. مگر اینکه بتوان مشکلات مالی را از ذهن بازیکن حذف کرد. هیچکس با وجود مشکلات مالی نمی تواند ذهن آزاد داشته باشد. اگر محمدی از هر بازی شاکی است حق با اوست چون بازیکنانش تحت فشار فکری هستند.

دیدگاهتان را بنویسید