کری پیشکسوت استقلالی های پرسپولیس

کری پیشکسوت استقلالی های پرسپولیس

هاشم بیک زاده با اشاره به برتری استقلال در لیگ برتر گفت: وقتی استقلال تا اینجا توانسته در صدر جدول باشد باید به این تیم احترام گذاشت.

وی افزود: استقلال توانست با وقار تراکتورسازی را شکست دهد و سه امتیاز کامل این دیدار را به نام خود ثبت کند. آبی ها بیرون از خانه یک گل زدند و چندین گل دریافت کردند.

پیشکسوت استقلالی خاطرنشان کرد: این تیم مدعی اصلی قهرمانی در لیگ بیست و یکم است، همه آمار به نفع استقلال است که نشان می دهد آبی ها فرم واقعی خود را پیدا کرده اند.

بیک زاده تاکید کرد: یکی از نکات قابل قبول استقلال در این فصل سخت کوشی بازیکنانی است که تا آخرین لحظه برای پیروزی تلاش می کنند. استقلال تیمی با شخصیت است که باید از آن به عنوان شایسته ترین تیم برای قهرمانی یاد کرد.»

بازیکن سابق استقلال گفت: استقلال جوانان با استعدادی دارد که هر کدام می توانند در آینده بازیکن بزرگی شوند، این افراد وقتی در استقلال قرار می گیرند با تمام وجود می درخشند.

تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 19 روز چهارشنبه (4 اسفند) در ورزشگاه آزادی تهران میزبان فجر شهید سپاسی شیراز است.

دیدگاهتان را بنویسید