کری پیشکسوت پرسپولیس برای استقلال

کری پیشکسوت پرسپولیس برای استقلال

ابراهیم اسدی درباره پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و دوم لیگ برتر گفت: پرسپولیس به خصوص در نیمه اول بازی عملکرد خوبی داشت و موفق به گلزنی شد. البته او می توانست گل های بیشتری هم بزند، اما از دقیقه 70 به بعد تیم کمی آرام گرفت و پس از دریافت گل، وضعیت او کمی خطرناک شد. حدود 90 دقیقه نفت مسجد سلیمان یک موقعیت خطرناک دیگر را از دست داد اما به محض اینکه توانستیم سه امتیاز این دیدار را به دست آوریم، می توان قدردان آن بود. از این پس تمام تمرکز پرسپولیس باید روی 26 اسفند و بازی دربی باشد.

وی در خصوص درخشش رضا اسدی در بازی با نفت مسجد سلیمان توضیح داد: هر بازیکنی که به عنوان بازیکن ثابت به زمین می آید تا حدی اعتماد به نفس پیدا می کند. اسد در زمان رقابت نیز عملکرد خوبی خواهد داشت. در گذشته هم گفته ام افرادی که به پرسپولیس می آیند ابتدا باید بزرگ و به دور از حاشیه باشند و البته قدر جایگاه و منزلت این باشگاه بزرگ را بدانند. آنها نیز باید شرایطی را برای دریافت حق خود در این تیم فراهم کنند. رضا اسدی هم به شرط اینکه بخواهد و کادر فنی از او به بهترین شکل استفاده کند، شایسته شرایط خوبی است. او فوتبالیست خوبی است و شایسته جایگاهی بالاتر از آن است.

هافبک سابق پرسپولیس درباره علت سقوط نیمه دوم پرسپولیس در نیمه دوم بازی با نفت مسجد سلیمان گفت: البته وحید امیری هم سه اخطار داشت اما دقت و تمرکزی داشت که 90 در زمین باشد. دقیقه و از دربی محروم نشویم.دلیل این اقدام استراحت بیشتر به بچه ها برای بازی فوق العاده مهم و 6 امتیازی استقلال بود.

اسدی درباره دربی پایتخت توضیح داد: با وجود اینکه استقلال 6 امتیاز از پرسپولیس در بالای جدول فاصله دارد اما بازی های سخت زیادی برای این تیم در پیش است. دیروز دیدیم تیمی مثل آلومینیوم اراک 4 گل از ذوب آهن گرفت و این نشان می دهد که در فوتبال نمی توان چیزی را پیش بینی کرد. هر چه میدان تنگ تر باشد، چالش سخت تر خواهد بود. تیم های زیادی در روزهای اخیر به دنبال کسب سهمیه یا بقا در لیگ برتر هستند و استقلال روزهای سختی را پشت سر می گذارد.

وی افزود: طبیعی است که پرسپولیس شرایط تیمش را برای دربی حفظ کند. هواداران از استقلال خوشحال می شوند و شرایط برای ادامه مسیر قهرمانی راحت تر می شود. پیروزی در دربی باعث احیای پرسپولیس می شود. هیچ تیمی در ایران به نرمی پرسپولیس بازی نمی کند و سطح کیفی این تیم نه تنها بالاتر از استقلال بلکه از همه تیم های لیگ است. پرسپولیس هیچ وقت در دفاع غرق نمی شود و با 11 بازیکن دفاع نمی کند. در مجموع 90 دقیقه شرایط را برای حمله و ضدحمله حفظ کرده و سرعت خوبی به بازی می دهد. تنها تیمی که در ایران خوب کار می کند پرسپولیس است و با ریسک بالا بازی می کند. گل محمدی بارها بر تاثیر بازیکنانش در گلزنی تاکید کرده است.

وی گفت: امیدواریم تیم ما با پیروزی در دربی شرایط خوبی را برای ما ایجاد کند و فاصله خود را با استقلال کم کند. در این صورت احتمال مشخص شدن تیم قهرمان در هفته آخر وجود دارد و امیدوارم تیمی که به جام می رسد در نهایت پرسپولیس باشد.

دیدگاهتان را بنویسید