کری پیشکسوت عجیب پرسپولیس برای استقلالی ها

عباس کارگر که در دهه 50 برای تراکتورسازی و در دهه 60 برای پرسپولیس بازی می کرد، درباره دیدار دو تیم گفت: شاگردان گل محمدی در حال حاضر در رده دوم جدول رده بندی قرار دارند و باید با کسب سه امتیاز به استقلال نزدیک شوند تا به محض غفلت و لغزش استقلال در صدر جدول قرار بگیرند.

وی افزود: از سوی دیگر تیم تراکتورسازی روزهای حساسی را سپری می کند و نتایج بسیار ضعیفی در مسابقات قهرمانی کسب کرده است. مشکلات مدیریتی باعث شده کادر فنی و بازیکنان این تیم دچار استرس شوند و مقابل پرسپولیس اعتماد به نفس کافی نداشته باشند. با این حال ناراحتم چون تراکتور را دوست دارم و سال ها برای این تیم بازی کرده ام.

کارگر در خصوص پرسپولیس گفت: پرسپولیس از نظر فنی بهتر از استقلال و سپاهان بازی می کند و در مقابل سپاهان دیدید که حریف نمی تواند به هدفش برسد. پرسپولیس تاکتیک های خود را به حریف دیکته کرد و سه امتیاز تعیین کننده را به دست آورد. معتقدم شاگردان یحیی گل محمدی می توانند عنوان قهرمانی خود را تکرار کنند زیرا کمتر تیمی در لیگ برتر می توانند به مصاف پرسپولیس بروند.

مهاجم اسبق تیم ملی درباره دیدار مقدماتی جام جهانی مقابل عراق و امارات نیز به خبرورزشی گفت: شک نکنید عراق و امارات را به راحتی در ورزشگاه آزادی شکست می دهیم و راهی جام جهانی می شویم. ما تیم ملی بزرگی داریم و هر کدام از لژیونرها می توانند سرنوشت دیدارهای سخت را تغییر دهند و این را در دیدارهای قبلی هم ثابت کرده ایم. خوشحالم که الان می توانیم بدون حرف و حدیث و در کمال آرامش به جام جهانی برویم و مردم را خوشحال کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید