کری سرمربی پرسپولیس برای استقلال است

در غیاب یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس، حمید مطهری دستیار وی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال حضور یافت و گفتگوهای مفصلی را با خبرنگاران انجام داد.

تعدادی از اصحاب رسانه به دلیل عدم حضور یحیی گل محمدی این نشست خبری را تحریم کردند اما حمید مطهری به سوالات آنها در جمع خبرنگاران پاسخ داد.

امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم

فردا دربی و بازی ویژه است. به نظر من این بازی در تاریخ فوتبال نوشته شده و رعایت قوانین فوتبال در این بازی بسیار مهم است و می توانیم حس خوب و بازی خوبی را به بینندگان تلویزیون و هواداران هر دو تیم بدهیم.

خیلی خوشحالیم که در پرسپولیس هستیم

باید به بچه ها به خاطر تمرین بسیار خوبی که بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان داشتیم تبریک بگویم. ما یک گروه رزمنده هستیم و واقعا از بودن در کنار هم خوشحالیم. ما خیلی خوب تمرین کردیم و از هر نظر برای این مسابقه آماده شدیم.

ما سه امتیاز و یک بازی زیبا می خواهیم

امروز آخرین جلسه تحلیل خود از بازی استقلال را داریم. من زیاد در مورد جزئیات صحبت نمی کنم و شنبه آنها را به وضوح در زمین خواهید دید، اما دوست دارم فوتبال محترمانه با سه امتیاز را ببینم. می دانم که سه امتیاز این دیدار برای هواداران ما بسیار ارزشمند است، اما برای ما مهم ترین چیز بعد از سه امتیاز ارائه یک فوتبال دوستانه و محترمانه و لذت بردن هواداران از این بازی است.

حوصله آقای گل محمدی سر رفته بود

من هم عذرخواهی میکنم اگر آقای گل محمدی حضور نداشتند به خاطر حوصله ایشان بود و در اینجا عذرخواهی می کنم و ایشان هم عذرخواهی کردند اما چیزی که مانع از حضور ایشان شد بیماری و کسالت ایشان بود.

در مورد درگیری آجورلو و صدری حرفی ندارم

اینها کلمات زیبایی نیستند. من می توانم در این مورد زیاد صحبت کنم و حرف های زیادی برای گفتن دارم، اما وارد این بازی و این صحبت ها نمی شوم چون احساس می کنم تیم حریف از رویارویی با این مشکل خوشحال می شود. من صحبت نمی کنم، اما چیزی که می خواهم بگویم این است که ما همیشه در زمین صحبت کرده ایم، نه در خارج از زمین. یکی از بزرگان هم صحبت کرد; که اگر می خواهید خواب هایتان تعبیر شود، ابتدا باید از خواب بیدار شوید.

سیدجلال و پهلوان را نداریم

سیدجلال حسینی و احسان پهلوان را برای فردا به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. کمال هم دیروز مشکل کوچکی داشت و امروز باید جواب ام آر آی بیاید تا وضعیتش مشخص شود.

علیرضا ابراهیمی مهاجم ما نیست

اصلا اینطور نیست که در تمرینات از علیرضا ابراهیمی به عنوان مهاجم استفاده کنیم. او را به عنوان یک مدافع خوب و کامل به خدمت گرفتیم و اصلا اینطور نیست.

سوال حاشیه ای درباره ابراهیمی وجود ندارد

هیچ مشکل حاشیه ای وجود ندارد. در ابتدای فصل یک مشکل کوچک وجود داشت که حل شد و کار خود را به خوبی انجام می دهد و ما از آن استفاده می کنیم، اما شرایط تاکتیکی و فنی تیم این است که یک بازیکن حضور داشته باشد و یک بازیکن حضور نداشته باشد. همه بازیکنان ما برای ما ارزشمند هستند و تک تک بازیکنان ما بازی می کنند و اینکه چه کسی بازی می کند فقط به دلایل فنی است و مشکل دیگری وجود ندارد.

امیدوارم حقوق قضات پایمال نشود

کادر فنی پرسپولیس کادری خوش برخورد است و حیا و حیا دارد. شما به این هفت هفته نگاه کنید و ببینید کدام تیم از داوری سود برده و کدام باخت. خیلی واضح است. درخواست دارم VAR به فوتبال ما اضافه شود و در نهایت هم داوران و هم تیم ها از این موضوع منتفع می شوند و حقی ضایع نمی شود و خرید و پخش آن بر عهده مسئولان ورزش فوتبال است. . این موضوع بسیار مهمی است و باید به آن توجه کنیم تا با قوه قضائیه مشکلی نداشته باشیم.

ما باید بهتر ضربه بزنیم

از دست دادن موقعیت طبیعی است. ما مربیان بیشتر از هر کس دیگری در مورد مسائل فنی می دانیم زیرا با تیم خود زندگی می کنیم. چنین مشکلی وجود ندارد. ما در 7 بازی 9 گل به ثمر رساندیم، اما همچنان در تلاش هستیم تا وضعیت خود را خیلی بهتر کنیم.

جدایی شکل بازی ما را تغییر داد

تحرکات و رفتن یک سری افراد باعث شده که شکل بازی ما و شکل بازی ما تغییر کند و طبیعی است که این اتفاقات بیفتد. ما دو هفته گذشته را پاک کردیم و این به دفاع تیم شما بستگی دارد. با توجه به حرکت نفراتی که داشتیم طبیعی بود که کمی ناهماهنگ باشیم اما خدا را شکر در این دو هفته این اتفاق افتاد و گل نخوردیم و روی آن کار می کنیم تا شرایطمان بهتر شود.

ما نمی خواهیم هواداران آسیب ببینند

دربی شرایط خودش را دارد و یک بازی برای هواداران است و این سه امتیاز برای هواداران خیلی مهم است و فکر می کنم حتی این مسابقه هم می تواند قهرمانی را رقم بزند. البته نمی خواهم حساس باشم، اما همیشه گفته ام که سه امتیاز دربی واقعا مهم است، اما مهم این است که فوتبالی محترمانه و دوستانه برای تماشاگران ارائه کنیم. درست است که هواداران حضور ندارند اما ما خودمان را به جای آنها جلوی تلویزیون می گذاریم و نمی خواهیم آنها آسیب ببینند و دوست داریم یک مهاجم خوب فوتبال ببینیم و واقعاً مثل همیشه از تیم آنها لذت می بریم و حمایت می کنیم. . همیشه گفته ام برای هوادارانمان واقعا خوشحالم چون انرژی مثبت می دهند و باید با یک بازی خوب و سه امتیاز بازی فردا این حس را به آنها منتقل کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید