کری سرمربی آبی ها برای حریف

کری سرمربی آبی ها برای حریف

اینتر که پس از یک دهه به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا رسیده است، فردا شب باید رئال مادرید را شکست دهد تا صدرنشین شود. سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی موفق اینتر قبل از بازی در نشست خبری حاضر شد و گفت که تیمش شایسته نتیجه بهتر از شکست است و فردا برای پیروزی به میدان می رود.

ما در بازی اول مستحق نتیجه بهتری بودیم. فردا با هواداران در ورزشگاه نخواهیم بود و با 50 هزار هوادار رئال مادرید بازی خواهیم کرد، اما باید با شخصیت و اعتماد به نفس زیادی در زمین حضور داشته باشیم. سیمونه اینزاگی.

اینتر فقط یک بار در مادرید برد و فردا شب مشکلاتی برای تیم پیش خواهد آمد، ما برای برد بازی خواهیم کرد و انگیزه زیادی داریم. سعی می کنم تا جایی که ممکن است تیم را آماده کنم و این دیدار برای ما بسیار مهم است.

با وجود صعود به دور بعد، فکر می کنم فردا شب هم برای ما و هم برای رئال مادرید مهم خواهد بود. می‌خواهیم یک بازی عالی مقابل رئال داشته باشیم، البته در بازی اول خیلی خوب کار کردیم، اما این برای نتیجه‌گیری کافی نبود. آندره رانوچیا، متئو دارمیان و آنخل کوریا فردا شب بازی نخواهند کرد اما لائوتارو مارتینونس در تمرین دیروز مشکلی نداشت.

غیبت کریم بنزما در رئال مادرید؟ بنزما بازیکن بسیار مهمی برای رئال است اما ما مربیان باید با این مشکلات زندگی کنیم. لوکا یوویچ نیز در آخرین بازی این تیم گلزنی کرد و پاس گل داد تا بدانیم رئال مادرید بازیکنان زیادی دارد.

تقابل با کارلو آنچلوتی؟ کارنامه این سرمربی خود گویای این موضوع است. صحبت کردن در مورد فوتبال با کارلوتو همیشه لذت بخش است و خوشحالم که او در لالیگا عملکرد بسیار خوبی دارد. به کارلو تبریک می گویم زیرا تیمش عالی بود و او در حال حاضر به دور بعد راه یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید