کری سنگین سرمربی فجر برای استقلال و فرهاد مجیدی

کری سنگین سرمربی فجر برای استقلال و فرهاد مجیدی

در آستانه آغاز هفته چهارم رقابت های لیگ برتر در استقلال، جمعه این هفته باید در شیراز به مصاف فجر سپاسی بروند.

عسگر کلانتری، سرمربی فجر سپاسی در مورد دیدار آینده تیمش مقابل استقلال و همچنین نتیجه بازی پرسپولیس در اراک نکاتی را بیان کرد:

وضعیت تیم فجر چطور؟

ما تیم جدیدی در لیگ برتر هستیم و چند سالی است که به سطح حرفه ای بازگشته ایم. در 3 مسابقه اخیر بچه ها هفته به هفته اعتماد به نفس بیشتری پیدا کردند.

اما آیا در دو بازی اول شکست خوردی؟

آره. ما موفق نشدیم، اما بچه‌های تیم واقعاً بیش از انتظار من ظاهر شدند و نشان دادند که آنها مجموعه را دوست دارند و می‌خواهند هر روز بهتر شوند. خدا کنه هفته به هفته این نتایج بهتر بشه.

چه چیزی باعث شد که صنعت نفت را شکست دهید؟

این چیزی بود که من در مورد آن صحبت می کردم. ما واقعاً به پیروزی صنعت نفت در آبادان اعتقاد نداشتیم. اما بچه های جوان و با انگیزه تیم ما ثابت کردند که همه چیز غیرممکن است. الان در هفته چهارم با استقلال بازی می کنیم که قطعا بازی سختی است.

قبول دارید که در روزهای بد استقلال را به دست آوردید. چون این تیم سه برد متوالی کسب کرده و در یک دایره است؟

نه! اتفاقا ما استقلال را در زمان خوبی به دست آوردیم. بچه های تیم ما هم از نظر فنی و هم از نظر بدنی در شرایط خوبی هستند و تا روز مسابقه سخت تمرین می کنیم، پس خدای نکرده در این دیدار موفق باشیم.

آیا حسابی برای نتیجه بازی خانگی خود پیدا کردید؟ فکر می کنید از این مسابقه چند امتیاز کسب کنید؟

قطعا حساب کرده ایم. اتفاقا شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم در اراک به بچه های خردسال ما انگیزه می دهد که استقلال را هم می توان شکست داد. چند روز پیش در تمرین با بچه ها صحبت کردم و گفتم با همدلی و اراده می توانیم استقلال را شکست دهیم و پیروز میدان شویم و این اتفاق خواهد افتاد. البته ما برای استقلال، هواداران بزرگ و کادرفنی خوبش احترام خاصی قائل هستیم، اما تمام تلاش خود را می کنیم و مطمئن هستیم که پیروز میدان خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید