کری سنگین ستاره پرسپولیس برای استقلال

کری سنگین ستاره پرسپولیس برای استقلال

بازیکنان پرسپولیس با برتری 3 بر 1 مقابل مس کرمان سه امتیازی شدند و دو گل این تیم را گئورگی گلسیانی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

جدایی یورگن لوکادیا در نیم فصل اول، ضربات پنالتی این تیم را برای هفته ها به بن بست کشاند تا اینکه گیورگی گولچیانی به عنوان یک خارجی دیگر وارد میدان شد.

مدافع گرجستانی پرسپولیس که در این فصل لیگ برتر 4 بار پشت ضربات پنالتی این تیم بوده، در زدن آن ها خوب عمل کرده و در کنار دو گل با سر در دربی افتتاحیه مقابل استقلال لیگ برتر، آقای گل این مدافع شد.

اشتباه بازیکنان پرسپولیس در ضربه ایستگاهی فصل قبل باعث شده بود گل محمدی ترجیح دهد پنالتی هایش را بازیکنان خارجی بزنند و به این ترتیب با حفظ آرامش سرخ ها، بهترین استفاده را از ضربات ایستگاهی برای خود ببرد.

حالا مدافع قدرتمند پرسپولیس با انگیزه مضاعف خود را برای تکرار گل مقابل استقلال تهران آماده می کند تا بتوان او را اولین خارجی در رقابت دو تیم دانست که در بازی رفت و برگشت گلزنی می کند.

گلسیانی پیش از این با 6 گل به عنوان بهترین گلزن این تیم شناخته می شود، بنابراین قرمزها برخلاف سال های گذشته این بار یک مدافع را به عنوان بهترین گلزن خود در لیگ برتر معرفی خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید