کری سنگین مهاجم سابق استقلال برای پرسپولیس

کری سنگین مهاجم سابق استقلال برای پرسپولیس

علی موسوی در خصوص دیدار مهم استقلال و فولاد در هفته بیست و هفتم لیگ برتر گفت: استقلال امسال نسبت به سایر تیم ها شایسته قهرمانی است. این تیم عملکرد بسیار بهتری نسبت به سایرین داشت و از ابتدای فصل توانست در صدر جدول قرار بگیرد. الان هم در 4 بازی باقی مانده تا پایان فصل یک ذخیره دارد و همه چیز به خودش بستگی دارد.

وی افزود: کار سخت این تیم مقابل فولاد خوزستان است. بازی دو تیم همیشه جذاب بوده است و این بار استقلال برای پیروزی باید از حریفش نتیجه خوبی بگیرد. ضمن اینکه قهرمانی با برد مقابل فولاد شیرین تر می شود چرا که عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان آسیا دارد و پیروزی در این دیدار می تواند شایستگی استقلال را ثابت کند.

مهاجم سابق فولاد گفت: فولاد یکی از تیم های خوب کشورمان است و از مرحله گروهی هم صعود کرده است اما اکثر تیم های حاضر در این مرحله هم رده استقلال، پرسپولیس و سایر تیم های کشورمان هستند. بنابراین تفاوت چندانی بین فولاد و استقلال وجود ندارد و می‌توان شاهد یک بازی جذاب از هر دو تیم بود. پایان و با رکورد شکست ناپذیری قهرمانی را به ثبت رساند.

موسوی با بیان اینکه شکست مقابل استقلال می تواند مسیر قهرمانی را تغییر دهد، گفت: نه، فکر می کنم استقلال اولین باخت را به فولاد بدهد، تیم های دیگر جلوی او نیستند. این تیم به راحتی می تواند قهرمان شود. استقلال یک سطح بالاتر از سرمربی ایتالیایی است. خوشبختانه در دفاع تیم را به خوبی بست و همه بازیکنان با هم هماهنگ هستند. حتی با یک تساوی یا باخت هم نگران نباشید، زیرا تا پایان فصل سایر تیم ها امتیاز از دست خواهند داد.

وی در خصوص حواشی ایجاد شده علیه استقلال با پرونده بازیکن گل گابن گفت: استقلال نباید تمرکز خود را از دست بدهد. اگر قرار بود اتفاقی بیفتد، باید خیلی زودتر اتفاق می افتاد. در بالای جدول حساسیت وجود دارد و استقلال به امتیازات خود تکیه می کند، این کارها در واقع برای ایجاد فشار و کاهش روحیه تیمی است. اگر امتیاز باید بالا یا پایین می‌رفت، باید در هفته‌هایی اتفاق می‌افتاد که جدول داغ‌تر نبود، نه در پایان مسابقات.

گلزن سابق استقلال گفت: باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای گفت: وقتی می‌بینیم تیم خاصی مدام از اشتباهات داوری سود می‌برد و تیم‌های دیگر به‌خصوص پرسپولیس اغلب متحمل ضرر می‌شوند، موضوع مشکوک و نگران‌کننده می‌شود. و قصه های داوران بیشتر خودشان و قهرمانی 5 ساله شان را زیر سوال می برند. چون می گویند این مسائل در فوتبال ایران وجود دارد، پس شامل پرسپولیس هم شد، اگر چنین چیزی وجود داشته باشد، 5 سالی که قهرمان شده اند، 100 درصد برایشان وجود داشته است.

موسوی در مورد اینکه استقلال چقدر به قهرمانی نزدیک است، گفت: استقلال امسال صددرصد قهرمان است مگر اینکه معجزه ای اتفاق بیفتد و در 4 مسابقه اخیر اتفاق خاصی بیفتد. همانطور که گفتم استقلال امسال در لیگ بهتر از سایر تیم ها عمل می کند و صددرصد قهرمان می شود. سالهاست که باشگاه نرفته ام. خوشحال خواهم شد که در کنار هوادارانی باشم که بعد از مدت ها شاهد قهرمانی در ورزشگاه خواهند بود و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید